דיימון סימפסון חתם במכבי תל אביב

דיימון סימפסון. מצטרף לצהובים
דיימון סימפסון. מצטרף לצהובים |

הפורוורד-סנטר (29, 2.03) חתם, נמרוד לוי הצטרף וסמית' ייעדר כשבועיים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החתימה היום (רביעי) את הפורוורד-סנטר האמריקאי דיימון סימפסון על חוזה עד סיום העונה הנוכחית. בשלב הראשוני יירשם השחקן רק למשחקי היורליג ואם ירשים ישותף בהמשך גם במשחקי הליגה. בנוסף חזר הפורוורד הצעיר נמרוד לוי (21, 2.08 מ') לקבוצת נעוריו אחרי ששוחרר ממכבי ראשל"צ.

סימפסון (29, 2.03) יצא מהקולג' ב-2009 ושיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA, בפיליפינים, בטורקיה ובאוסטרליה לפני שהגיע לישראל כשחתם בעונת 2013 במכבי אשדוד, בה כיכב בליגה עם ממוצעים של 17.6 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. עונה לאחר מכן שיחק בנס ציונה והעמיד ממוצעים של 16.8 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. בעונת 2015 עשה קפיצת מדרגה וחתם באסטודיאנטס הספרדית (8.9 נק' ו-4.6 ריב'). את העונה שעברה החל בנס ציונה ושוב כיכב עם ממוצעים של דאבל דאבל (15.6 ו-10.7) ושב במהלך העונה לאסטודיאנטס כפי שהחוזה איפשר לו. העונה שיחק בנימבורק הצ'כית ותרם 9.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א.

המאמן איינרס בגאצקיס אמר על שחקן הרכש: "סימפסון יעזור לנו בדברים שאנחנו חלשים בהם כמו ריבאונד ושליטה באיזור הסל. הוא חדור מוטיבציה ורוצה לעשות את קפיצת המדרגה. בשלב הראשון יחתום רק ליורוליג ובהמשך, בהתאם למצבו של קווינסי מילר, נחליט לגבי הליגה".

בעניין אחר, דווין סמית סובל מנקע בקרסול. על פי הערכה ראשונית צפוי להיעדר 10-14 יום. גם אנדרו גאודלוק, הסובל מפגיעה בקרסול, לא ישחק מול אולימפיאקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי