פיאניג'אני: לא יודע אם ג'נטילה ישחק. אליהו? אין לי בעיה איתו

סימונה פיאניג'אני
סימונה פיאניג'אני | צילום: אוד ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים ערך מסיבת עיתונאים לקראת מכבי תל אביב והתייחס לרכש הנוצץ: "חשוב שהוא כאן, זה יעזור לבנות שם באירופה. האוול? אשמח אם יצטרף אלינו"

(גודל טקסט)

זה אמור היה להיות צמרת רותח, אולי כזה שיכריע מי תסיים בפסגה, אבל בניגוד לכל המחשבות – הפועל ירושלים תארח בשבת הקרובה (21:00) את מכבי תל אביב כשהיא מדורגת במקום השמיני, יודעת שהפסד עלול להיות קריטי, ומנגד הצהובים של איינארס בגאצקיס במקום השלישי בלבד.

הצהובים הודיעו הבוקר שיוגב אוחיון הפצוע לא התאושש וייעדר גם מהמשחק הקרוב בבירה, ואילו מנגד אלסנדרו ג'נטילה צפוי לערוך את הופעת הבכורה במדים האדומים.

במסיבת עיתונאים שערכה ירושלים לקראת המשחק אמר המאמן סימונה פיאניג'אני: לאחר ארבעה הפסדים רצופים: "אנחנו יודעים שכדורסל לא יכול להסתיים ב-0:0, אז ברור שננסה לנצח את המשחק – במיוחד אחרי שהפסדנו את המשחקים האחרונים. מכבי תל אביב זה משחק מיוחד, אבל עבורנו הוא מאוד חשוב ועלינו להיות מפוקסים ולהיות עצמנו. אנחנו עובדים קשה כדי להשתפר, זו המטרה הראשונה שלנו וכעת אנחנו נכנסים ללוח משחקים קשה מול הקבוצות המובילות את הטבלה".

"אנחנו משחקים בבית וננסה לנצח, אבל כבר מפתיחת העונה ידענו שיהיו לנו בעיות להתחרות במקביל לעונה באירופה. ניסינו לעשות שינויים בסגל, אולי לשלב יותר את הישראלים, אבל המועדון הזה מסתכל גם על העתיד ואנחנו נמצאים בתהליך. כרגע אנחנו בסיטואציה שהשחקנים המקומיים משחקים פחות ועלינו למצוא איזון על הפרקט, כי יש שחקנים שרחוקים מלהיות בכושר ויש פציעות. אנחנו מפסידים משחקים ואנחנו עצבניים, אבל אלו דברים שקורים אחרי עונה ארוכה".


"דברים שקורים אחרי עונה ארוכה" (דני מרון)

צירופו האפשרי של ריצ'ארד האוול: "אשמח אם הוא יגיע. זה יהיה לנו טוב, הוא יוסיף לנו אנרגיות והמועדון ישפר את איכות הסגל. בינתיים אני מתרכז במי שכאן".

אם הוא משנה את הכנותיו לקראת מכבי תל אביב: "אנחנו אולי עייפים מנטלית וגם פיזית לא כולם כשירים, אבל יקל עלינו שלא נשחק כל יומיים-שלושה. אנחנו מנסים כל יום להסתכל על הדברים החיוביים והעבודה שלי היא להראות לשחקנים באימון ובווידאו מה אפשר לעשות טוב יותר ושאנחנו עובדים בדרך הנכונה. לניצחון או להפסד אין בהכרח השפעה על כך. רק על זה אני חושב".

הגעתו של ג'נטילה: "אנחנו שמחים לקבל אותו. דיברנו הרבה פעמים העונה על המותג 'הפועל ירושלים' שצריך להיות חשוב יותר באירופה. כעת, עם שחקן כמוהו, אחד השחקנים היותר מעניינים ביבשת עם יכולות מוכחות ברמה הכי גבוהה, זה דבר חשוב למועדון כמונו. זה נכון שהוא מכיר אותי, אבל הוא יודע שהארגון ברמה גבוהה מאוד, כמו של יורוליג, והוא שמח להיות פה. הוא לא בשיא הכושר, אבל הוא עובד קשה. לא יודע מתי הוא יוכל לשחק וכיצד נשתמש בו, אנחנו לא רוצים ללחוץ אותו, אבל הוא עוזר לנו גם להביא אנרגיות באימונים. אם כקבוצה נרגיש מוכנים לשלב אותו, הוא יוכל לשחק. בשבת אני חושב שזה עוד בעייתי, אבל אם יהיה מישהו אחר שלא יהיה כשיר במאת האחוזים, הוא עשוי לשחק".

השעייתו של ליאור אליהו: "אין לי דבר לומד בנושא. באחד האימונים הוא אולי לא התאמן ברצינות והעירו לו על כך, אבל זה משהו שקורה כמעט בכל יום. בכנות אין לי בעיה איתו או עם התנהגותו. זה קורה בכל קבוצה בעולם".


אליהו. ככל הנראה ישחק בשבת מול הצהובים (דני מרון)

עד כמה קריטי המשחק מול מכבי תל אביב: "העבודה שלנו היא לנסות לנצח כל משחק, אבל יחד עם זאת עלינו לראות את התמונה הגדולה – והיא שאסור לנו להמעיט בערכה של הליגה. כמו שאמרתי, ידענו כבר באוקטובר שנפתחה העונה שיהיה לנו קשה במהלך העונה האירופית. כעת המטרה שלנו היא להיכנס לפלייאוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי