פיאניג'אני יודע: אנחנו מתקרבים להגשמת החלום של אורי אלון

סימונה פיאניג'אני
סימונה פיאניג'אני | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים סיפר באיטליה על הציפיות: "הנשיא רוצה להגיע ליורוליג, אני מנסה להגשים את זה"

(גודל טקסט)
הרבה לחץ השתחרר בהפועל ירושלים בזכות הניצחון על מכבי תל אביב בשבת שעצר רצף שלילי מבחינתה ועכשיו היא מקווה לצאת לדרך חדשה שתתחיל כבר ביום חמישי במשחק מסקרן מול מוליכת הטבלה, הפועל חולון.

 

מאמן האדומים סימונה פיאניג'אני סיפר בראיון באיטליה על התקופה שלו בישראל: "התחלתי בספטמבר את האתגר בישראל. הגענו לחצי גמר היורוקאפ ונכנסנו ל-20 הגדולות באירופה. זה היה מסע מרגש ותוצאה שקירבה אותנו לחלום של נשיא המועדון: להיכנס ליורוליג. בנוסף, זכינו בגביע ווינר והגענו לגמר הגביע ועכשיו אנחנו רוצים להעפיל לפיינל פור. אני מנסה להגשים חלום ולתת דחיפה לפרויקט".



אורי אלון. חולם בגדול. צילום: דני מרון

 

חזרה לאיטליה: "אני לא רואה את הקריירה שלי באיטליה. חיפשתי אתגר חדש, אז העזבתי והתחלתי משהו חדש. אני רוצה לחוות דברים אחרים. אמשיך לאמן עוד כמה שנים ואז אחזור לחיות ואיטליה".

 

על ג'נטילה: "זה נורמלי להיות שחקן שנוי במחלוקת, כמו כל השחקנים המוכשרים שנחשפו לתשומת הלב התקשורתית מגיל מוקדם. אלסנדרו הוא ילד פשוט, שאוהב כדורסל ומראה את התשוקה שלו. אולי מילאנו לא הייתה המקום הטוב ביותר בשבילו כדי להביע את עצמו. פה בירושלים הצרכים שלו משתלבים עם אלה של הקבוצה. היינו צריכים לשחקן שמסוגל לשחק במספר תפקידים והוא מתאים לכך. כאן הוא יוכל לסיים את העונה ולהתכונן לקיץ עם הנבחרת. העובדה שאנחנו מכירים ועבדנו כבר ביחד היא יתרון גדול לשנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי