מנקו מאמין לקראת הפלייאוף: הליגה לא צפויה, הכל יכול לקרות

רפי מנקו. משחק לפנתיאון
רפי מנקו. משחק לפנתיאון | צילום: פרנסיסקו די סטסיו

פורוורד הפועל אילת לרדיו ירושלים: "יש לי חוזה בהפועל ירושלים לעונה הבאה, לא יודע אם אשחק שם"

(גודל טקסט)
הפועל אילת השיגה אמש (חמישי) 80:86 דרמטי על הפועל ירושלים לאחר הארכה ושמרה על הפסגה. רפי מנקו, אחד המצטיינים במשחק שקלע 15 נקודות ולקח 5 ריבאונדים על הראש של האקסית, התראיין לרדיו ירושלים.

 

הניצחון הדרמטי: "כבר הראינו השנה הרבה אופי וגם הפעם הצלחנו לצאת עם ניצחון מהמשחק הדרמטי. כמובן שזה שהם לא עשו פאול עזר לנו".





 

היכולת של הקבוצה: "נכון שאנחנו עם שמונה ניצחונות רצופים, אבל אני חושב שבתוך דינמיקה של קבוצה לוקח זמן להתחבר ואני זוכר שבתחילת השנה לא נראינו טוב, אבל עכשיו יש חיבור והבנה בין כולם. זה הגורם העיקרי לתוצאות החיוביות".

 

העזיבה של הפועל ירושלים: "התאכזבתי שזה לא הצליח לי בהפועל כי גדלתי שם והשאיפה הייתה לפרוץ שם, אבל ברגע שזה לא קרה והבנו את זה נתנו לי לקבל דקות במקום אחר ואני מעריך אותם ומודה להם על זה. היום אני כבר במקום אחר. לא עזבתי בצורה לא נעימה עם פיאניג'אני. הוא חשב שבאותו רגע הוא צריך ללכת עם שחקנים אחרים בשביל להביא ניצחונות וזה לגיטימי כי זה תפקידו כמאמן".

 

העונה הבאה: "גיא ואורי יכולים לענות אם אהיה בירושלים בשנה הבאה. יש לי חוזה שם לעונה הבאה. אני מתרכז בלעזור לאילת ולא מה יהיה, אני עובר מאימון למשחק ומנסה להשתפר".




עודד קטש.

 

האליפות: "אני מרגיש שיש ליגה מאוד שוויונית. מכבי בעונה קצת פחות טובה, ירושלים נראה שמתחילה להתחבר. שיטת הפיינל פור משפיעה. זה יכול ללכת לכל כיוון וחוויתי את זה על בשרי בעונה שנה שעברה נגד מכבי ראשון לציון. הליגה לא צפויה וגם הפיינל פור".

 

על עודד קטש: "יש ל חיבור מצוין איתו ואני לומד ממנו המון על הכל. יש משקל לזה שהוא היה שחקן והוא סוג של מורה דרך. יש הרבה מה ללמוד ממנו. מעבר לקטש, הקטע של הריחוק מהמרכז עוזר ויש פה חיבור אדיר לקהילה ורואים את זה במשחקים שלנו. יש התעסקות נטו בכדורסל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי