צביקה שרף: וויצ'יץ' לא נותן למאמנים במכבי להצליח

שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ'
שמעון מזרחי וניקולה וויצ'יץ' | עדי אבישי

מאמן העבר של הצהובים תקף ברדיו ירושלים את המנהל המקצועי: "הוא רק רוצה מאמנים זרים". על הפלייאוף: "אם הפועל ירושלים לא תיקח אליפות זה יהיה כישלון גדול"

(גודל טקסט)
סדרות רבע גמר הפלייאוף בכדורסל יצאו לדרך בתחילת השבוע ולקראתן התראיין מאמן העבר צביקה שרף לרדיו ירושלים וניתח את הסיכויים וגם שוחח על המצב של מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

 

הפועל ירושלים: "אם הפועל ירושלים לא תיקח אליפות זה כישלון גדול. מכבי ת"א בעונה קטסטרופלית וכרגע להפועל ירושלים יש את סגל השחקנים מס' 1 לאליפות. הליגה מאוד שוויונית. חולון ואילת יכולים לתת פייט לירושלים".


 

על מכבי ת"א: "עד ההחתמה של שיבק מכבי הייתה הקבוצה הכי חלשה בליגה, חוץ ממכבי קריית גת. אני לא בטוח שהחילוף של המאמן יעשה את השינוי. למזלה יצא לה את הרצליה שחסרה את השחקנים הישראלים וזה כנראה הקבוצה הכי נוחה שיכולה הייתה לקבל".

 

למה לא הסכים ללכת למכבי: "מאמן לא צריך ללכת לחודשיים. אני אוהב את מכבי, אבל יש לי עקרונות ואני לא בא כדי להיות תחת מבחן. יש למכבי אנשים שכל מה שמעניין אותם זה להביא מאמנים זרים. הם לא נותנים למאמן להצליח. כן, אני מדבר על ניקולה וויצ'יץ'".




צביקה שרף. לא הסכים להיות במבחן. צילום: עדי אבישי

 

על ההחלטה של שיבק: "אני חושב שהוא טעה. למאמן צריך שיהיה מעמד וכשאתה מגיע לזמן קצר אין לך את המעמד הדרוש. במהלך הזה אנחנו המאמנים שמים לעצמנו גול עצמי. זה לא דרך. זה פוגע במאמנים וביכולת שלהם להוציא את המיטב מהשחקנים. התוצאה היא שלמאמנים אין השפעה על מה שקורה במגרש".

 

הסדרה בין ירושלים לנהריה: "יש לירושלים את יתרון הביתיות. קשה לנצח אותה בארנה. יסתיים 1:3 לירושלים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי