שיבק: מוזר להיות בצד הזה, רוצה קבוצה רצה

גאודלוק
גאודלוק | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב חגג בכורה, גאודלוק: "רצינו לצאת בהצהרה". גורקה: "אי אפשר לנצח בפלייאוף ברכות"

(גודל טקסט)
אריק שיבק צלח בגדול את הבכורה שלו במכבי תל אביב. המאמן הטרי הוביל את הצהובים ל-73:87 בפתיחת רבע גמר הפלייאוף נגד בני הרצליה. אז האם העונה הסדירה תישאר רק כשזיכרון לא ממש מתוק, או שמא לא היה זה כל רמז לבאות?


המאמן החדש סיכם: "צריך להתרגל לצד הזה של ההיכל. יש הרבה סיבות לניצחון. ברגע שנחזור לדברים הבסיסיים שלנו, לחץ על הכדור, סלי מעבר – זה יחזיר את הבטחון בעזרת ריצה".


השינוי: "צריכים להוריד את כמות האיבודים. אני רוצה לרוץ אבל בשביל לרוץ צריך את הכדור וזה יקרה בעזרת הגנה".


השיתוף של סילבן לנדסברג: "באתי בשלב של העונה שכל משחק חשוב לנצח. כשסילבן נכנס הוא היה טוב. הלכנו עם אנדרו ויש לנו הרבה שחקנים טובים".


שיבק
שיבק מתאקלם בצד הצהוב (עדי אבישי)


הגארד אנדרו גאודלוק הוסיף: "זה כולנו. דיברו עלינו וירדו עלינו אבל זה מתחיל מ-0:0. רצינו לצאת בהצהרה. כולם הגיעו כדי לסייע אחד לשני".


מיקי גורקה מאמן הרצליה אמר בסיום: "איבודי הכדור הוציאו אותנו ממה שרצינו לעשות. גאודלוק נתן הצגה ודיברנו על זה לפני, הוא היה מדהים. זה לא המשחק שלנו והם הוציאו אותנו ממה שרצינו לעשות. במבחן התוצאה לא עמדנו במה שרצינו. נצטרך למצוא את מה שצריך לעשות כדי לנצח".



מהלך המשחק: "הכוח שלנו זה בהרכב הגבוה ובשביל לנצח את הסדרה נצטרך לנצל את זה. ידענו שיהיה קשה ואגרסיבי. המשחק לא היה טוב ונצטרך לתקו".


היכולת של כארם משעור: "הוא לא שיחק שלושה שבועות, נתמוך בו. מקווה שירים את האגרסיביות אבל כולנו נצטרך. אי אפשר לנצח בפלייאוף כשאתה רך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי