אפי בירנבוים: החלק שלי במצבה של הפועל ת"א קטן מאוד

בירנבוים. חשוב שהקבוצה תהיה אטרקטיבית
בירנבוים. חשוב שהקבוצה תהיה אטרקטיבית | צילום: עדי אבישי

המנהל המקצועי היוצא של האדומים ירה ב-103FM: "שחררו את האואל למרות התנגדותי", "כל קבוצה צריכה מנהל מקצועי", "בתוך הקבוצה היו המון בעיות". בנקס ימשיך

(גודל טקסט)

אפי בירנבוים סיים את תפקידו במנהלה המקצועי של הפועל תל אביב לאחר עונה אחת בלבד, והיום (שלישי) הוא התראיין ב-103FM: "אני חושב שהחלק שלי במה שקרה העונה בהפועל תל אביב מאוד קטן. החלטנו בתחילת העונה שאני אהיה שם לטווח ארוך ולא אצטרך להוכיח את עצמי, שלא ישפטו אותי על סמך תוצאות מיידיות. נכון שהיו בעיות בהפועל ואני הייתי שם בתקופה הזו, וכמו אחרים לא הצלחתי לעצור את זה, אבל בטח שלא רציתי להיפרד מהאואל ו-וויליאמס ששוחררו. בתוך הקבוצה היו המון בעיות".


שרון אברהמי
: "אני הוחתמתי לטווח ארוך. כמו שהבנתי את התפקיד הכי חשוב היה לי לשמור על שרון אברהמי. לקח לו זמן להבין שאני רוצה רק לנהל מקצועית ולא להחליף אותו או לפעול מאחורי גבו. נסעתי לאמריקה (עקב מצבה של אימו) והוא פוטר וניזונתי שדני פרנקו יחליף אותו. באתי והיה רמי הדר שנהגתי איתו בדיוק כמו עם אברהמי". 

 


הבניה בקיץ
: "הפועל ת"א השנה נבנתה אחרת, רוב התקציב הלך על האמריקאים ובנינו קבוצה טובה. פיטרו את אברהמי כי הקבוצה היתה מאוד לחוצה מההחלטה שהשנה זאת הפריצה של הפועל תל אביב. אני לא אומר שניצלו את ההיעדרות שלי כדי להעיף את אברהמי. כשהחליפו אותו לא אהבתי את זה".


אפי בירנבוים ורמי הדר. המאמן והמנהל לא ראו עין בעין
אפי בירנבוים ורמי הדר. המאמן והמנהל לא ראו עין בעין


רמי הדר
: "לא שאלו אותי האם הוא מתאים ופעלו די בלחץ, הם היו משוכנעים שדני פרנקו יגיע".


מנהל מקצועי: "אני חושב שהיום כל קבוצה צריכה מנהל מקצועי, זה תפקיד לטווח ארוך, להטוות דרך, לבחור את המאמן ולהעלות שחקנים מהנוער. יש להפועל אקדמיה ומאמני נוער טובים. לא הייתי מספיק אסרטיבי השנה וחשבתי שאני אהיה שם הרבה שנים. הפועל הביאו עכשיו את מנכ"ל תנובה שיבדוק מה היו הבעיות. את ההחלטה לגביי הם לקחו לפני שהוא דיבר איתי".


ריצ'ארד האואל
: "שאלו את דעתי ולא הסכמתי לשחרור. המאמן לא רצה אותם וככה החליטו. אני חושב שהתפקיד שלי היה צריך להגיע בקיץ, אתה חייב את התפקיד הזה במועדון. אי אפשר לדעת איפה הם יהיו בעוד שלוש שנים".


האואל. אפי רצה שיישאר
האואל. אפי רצה שיישאר


לסיום חתם
: "הבן אדם הוא זה שעושה את התפקיד. השאלה היא אם אתה בוחן את הבן אדם לטווח ארוך או קצר. יכול להיות שהטעות שלי היא שלא חתמתי מראש לשלוש שנים. אני חשבתי שכשאני אקח את התפקיד יכירו אותי ואשאר לאורך זמן. אני רואה בתפקיד הזה חשיבות עליונה".



בנושא אחר, הודיעה הפועל תל אביב על המשך דרכו של אדריאן בנקס בקבוצה. השחקן, שקיבל העונה מעמד של ישראלי, הביע בפגישה עם ראשי המועדון את רצונו להמשיך בקבוצה ואת המוטיבציה הגדולה שלו להוביל להישגים. זו תהיה עונתו החמישית בישראל. בנקס רשם העונה 9.2 נקודות ב-21.7 דקות משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי