מכבי ראשל"צ הביסה את הפועל אילת 73:97

אלישי כדיר מול ברנדון מילבורן
אלישי כדיר מול ברנדון מילבורן | צילום: דני מרון

האלופה דרסה את קבוצתו של עודד קטש והשוותה ל-1:1 בסדרה. צ'ארלס תומאס הצטיין עם 18 נקודות

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 93:83 במשחק הראשון, מכבי ראשל"צ הביסה 73:97 את הפועל אילת והשוותה ל-1:1 בסדרה.



קבוצתו של שמוליק ברנר הזכירה לכולם איך אלופת המדינה צריכה להיראות, ותקווה להמשיך במומנטום ביום חמישי כשתיסע לאילת כדי לפגוש את עודד קטש ושחקניו. מעבר להפסד, ספגה אילת מכה כואבת, כשרפי מנקו (6 נקודות) נקע את קרסולו ופונה לבית החולים אסף הרופא וסיכוי גבוה שלא ישחק במשחק הבא. 


המשחק עצמו היה די אגרסיבי ובוצעו בו לא פחות מ-55 עבירות על ידי שתי הקבוצות (29 לראשל"צ ו-26 לאילת) כשבין לבין גם נרשמו מהומות בין השחקנים. צ'ארלס תומאס הצטיין בשורות הקבוצה המנצחת עם 18 נקודות,  כשגם עידן זלמנסון (14 נקודות ו-7 ריבאונדים) ופטריק רישארד (14 נקודות) בלטו.



תומאס. הוביל את האלופה לניצחון (דני מרון)


בנוסף, הכתומים סיימו עם 64 אחוזים מחוץ לקשת (14 מ-22) ו-27 אסיסטים. בשורות הקבוצה המפסידה הצטיין חנן קולמן עם 13 נקודות, כשוויל דניאלס ואפיק ניסים הוסיפו 12 נקודות כל אחד.


רשימת הקלעים:

מכבי ראשון לציון: צ'ארלס תומאס 18, עידן זלמנסון ופטריק ריצ'רד 14 כל אחד, ניצן חנוכי ואלישי כדיר 12 כל אחד, שון דאוסון 7, אבי בן שימול 6, עודד ברנדווין 5, אור קורנליוס וקמרון לונג 3 כל אחד, ג'יי ג'יי מור 2, רון נקרשביץ' 1.


 

הפועל אילת: חנן קולמן 13, וויל דניאלס ואפיק ניסים 12 כל אחד, לנדון מילבורן רוברט רות'בארט 8  כל אחד, רפי מנקו 6, פריאיי הנרי 5, אלון ספיר 4, רג'י באקנר 3.
 


מהלך המשחק
רבע ראשון:
 שמוליק ברנר עלה עם צ'ארלס תומאס, אלישי כדיר, שון דוסון, פטריק ריצ'ארד וקמרון לונג. עודד קטש פתחה בחמישייה עם רג'י באקנר, לנדון מילבורן, רפי מנקו, פריאיי הנרי וחנן קולמן. חצי דקה בתוך המשחק תומאס נתקע בבאקנר, והאחרון ירד מהמגרש לקבל טיפול. ואם זה לא הספיק, בהמשך התפתחה קטטה בין שחקני שתי הקבוצות. בגזרת התוצאה, האלופה כבר הספיקה להוביל 10:16,אבל האורחים צימקו וקבעו 18:20 לראשל"צ בסוף הרבע.



לא שקט בבית מכבי (דני מרון)


רבע שני: הכתומים פתחו טוב יותר את הרבע וברחו ל-26:41, וגם ניסיונות של אילת לצעק לא הועילו יותר מדי והמחצית הראשונה נגמר ביתרון 33:47 לזכות מכבי ראשל"צ.


רבע שלישי: שתי הקבוצות המשיכו בשלהן כשבאילת גם רפי מנקו נחת רע על רגל שמאל וירד מהמגרש לקבל טיפול. הכתומים כבר עלו ליתרון 39:61 ו-22 נקודות הפרש, בדרך ל-48:72 לקבוצתו של שמוליק ברנר בסוף הרבע השלישי.




ברנר. ראה את קבוצתו דורסת בדרך לניצחון (דני מרון)


רבע הרביעי: שום דבר לא באמת השתנה ברבע האחרון, שהפך באופן רשמי לגארבג' טיים. ראשל"צ המשיכה ללחוץ, אילת ניסתה להגיב ורק קיוותה שהמשחק ייגמר והכל הוביל ל-73:97 לאלופה ול-1:1 בסדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי