שיבק: גאודלוק רק רואה אליפות מול העיניים

אריק שיבק
אריק שיבק | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א שהוליך את קבוצתו לפיינל פור מפרגן לכולם: "הקהל חשוב לנו, אנחנו צריכים אותו". ראד: "סומכים על שיבק ולא עושים את הטעויות שעשינו בעבר"

(גודל טקסט)

אריק שיבק השלים שלוש משלוש כמאמן מכבי תל אביב ועל הדרך עלה לפיינל פור, אחרי שהצהובים הביסו 68:105 את הרצליה והשלימו סוויפ (0:3) ברבע גמר הפלייאוף. "אני מודה לקהל שקרא בשמי", אמר בסיום שיבק שכאמור לא מקבל משכורת על הקסמים שעשה בשבועיים האחרונים, "אנחנו צריכים אותם, הם מכניסים לנו אדרנלין וזה חשוב לי ובעיקר לשחקנים".

המאמן הצהוב סימן את המפתח להצלחה המסחררת: "אנדרו גאודלוק הוא המנהיג של הקבוצה, על הפארקט וחוץ למגרש. הוא מדרבן, מעודד ורואים כמה הערכה השחקנים רוחשים לו. הוא רק רואה אליפות מול העיניים. זה חשוב לו, זה חשוב לכולם".

שיבק נשאל איך תתמודד מכבי עם 11 ימי המנוחה שיהיו לה עד הפיינל פור השיב: "זה לא פשוט אבל נעשה את החושבים איך מחד להתאמן הכי טוב ומצד שני להגיע הכי פרש למשחק הראשון. חיפה או חולון? מכבי!"

ל
לדעת שיבק גאודלוק שחקן המפתח. צילום: עדי אבישי


ויקטור ראד
התבקש להסביר את השינוי החד שחל במכבי. הפורוורד ענה: "אנחנו באים עם תכנית משחק ולא עושים את הטעויות שהיינו עושים. אנחנו סומכים על שיבק וההתקפה זורמת. הערב ארבע שחקנים קלעו מעל 10 נקודות, במשחק הקודם חמישה. זה אומר שכולם מקבלים זריקות והמשחק שלנו מאוד קבוצתי. חיפה או חולון? לא משנה לי".

מיקי גורקה, המאמן המפסיד, התפנה לסיכומים: "היתה לנו עונה מצוינת. קצת הזוי אבל עם כל השחקנים שנפצעו לנו במהלך העונה הצלחנו לשמור על עצמנו כקבוצה. מצטער על אבירם זליקוביץ'? להפך, אני אומר שמי שלא רוצה להיות בהרצליה לא יהיה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי