שמיר, אחרי שהודח בפלייאוף: "כישלון? לא יפה לדבר כך"

דן שמיר
דן שמיר | ערן לוף

מאמן חולון, שהוביל את הליגה העדיף להחמיא ליריבה: "חיפה היתה טובה ומאורגנת יותר". רחימי: "מאמין בסיכויים שלנו מול מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה, השמינית בעונה הסדירה, עשתה היסטוריה שהדיחה ברבע גמר הפלייאוף את הפועל חולון, הראשונה, כשהביסה אותה 82:99, עלתה ל-1:3 בסדרה וחזרה לפיינל פור אחרי שלוש שנים.

"יש לי קבוצה של גברים לוחמים שביצעו את תכנית המשחק ואני גאה בהם", אמר בסיום עופר רחימי מאמן הירוקים בעונה הראשונה שלו כמאמן ראשי, "מפתחות? לא היו לנו. שיחקנו יותר אגרסיבי ויותר באחריות. אני שמח שיש לי הרבה שחקנים שהם אקס פקטור, כמו ג'ון דיברתלומאו, קווין פינקני ואורלנדו מנדס-ולדס".

הירוקים ישחקו ב-12 בחודש נגד מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף ורחימי אופטימי: "נעשה את ההכנה המתאימה. מכבי תל אביב קבוצה חזקה ומאומנת, אבל אנחנו כלל לא קבוצה של מקום שמיני. אני מאמין בסיכויים שלנו".

ע
רחימי: "יש לי חבורה של גברים לוחמים". (ערן לוף)

המאמן המנוצח, דן שמיר, הידוע בכינויו הלפטופ, יצא מדעתו כשנשאל האם מדובר בכישלון: "לא יפה להגיד את זה, לא מתאים זה אפילו מצחיק אותי". כשמאמן חולון נאלץ להסביר את הכישלון, גם 3:1 בסדרה וגם תבוסה 99:82 במשחק עצמו, ברח שמיר לסדרת מחמאות ליריב:  "חיפה היו יותר טובים מאתנו. יש להם מערכת מאורגנת כבר שנים, וכל הכבוד לרחימי. מי שלא מגיע עד הסוף מתאכזב, אבל עשינו הרבה דברים יפים לאורך כל הדרך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי