ג'רלס החמיא, אלפסי זעם: מקווה שישלחו שופטים אמיצים

ג'רלס
ג'רלס | ערן לוף

גארד ירושלים חגג: "עשה מהלך אדיר בהגנה". מאמן נהריה לקראת המשחק החמישי: "שריקות זולות. פספסנו"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים עדיין בחיים. האדומים כמעט איבדו ניצחון אך שמרו עליו בשיניים וחזרו ל-2:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נהריה עם 72:74 יקר בעין שרה. המשמעות: משחק חמישי בארנה שעשוי להעניק מקום בפיינל-פור בשבוע הבא.

סימונה פיאניג'אני סיכם: "ההגנה היתה טובה מתחילת המשחק. כל הדרך האמנו ועשינו החלטות טובות. נתנו הכל, לא נתנו לאמוציות להשתלט עלינו. היינו צריכים את האנרגיות לעוד 40 דקות וזה מה שעשינו. זה פלייאוף. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיצטרכו לתת הכל. שום דבר לא גמור".

הגארד קרטיס ג'רלס שהצטיין סיכם: "ההגנה ניצחה את המשחק וגם המהלך של בר טימור, הוא עשה עצירה גדולה".


פיאניג'אני, ההגנה עשתה את שלה (ערן לוף)

הקהל: "אנחנו תמיד מעריכים אותם ובסוף היום אנחנו צריכים אותם כדי ללכת קדימה".

המשחק החמישי: "שיחקנו הגנה הפעם. עצרנו את הזריקות שלהם וזה הדרך שנצטרך לעשות את זה. להיאבק ולקחת את זה".

ליאור אליהו הוסיף: "אחרי המשחק השני זה היה נראה שהם רוצים יותר, אבל לא רצינו פחות היום, פשוט דברים הלכו טוב יותר. השגנו את המטרה וחזרנו ל-2:2, הכל עובר ליום חמישי".

המהלכים שניצחו את המשחק: "היה לנו מזל ולפעמים צריך גם את זה. לקינזי וג'רלס היה משחק טוב. אני שמח שהחזרנו את הסדרה לירושלים, הקהל נתן הופעה אדירה".

אריק אלפסי המתוסכל זעם: "פספוס. כמו שהתחלנו את המחצית השניה בהחלטות גרועות, חזרנו ויכולנו לקחת את המשחק אבל ההחלטות בהתקפה עלו לנו במשחק. לא היינו צריכים להגיע לסיטואציה הזו. לא דיברתי על השופטים, אבל לקחו כאן שריקה זולה ואלו שופטי יורוליג".


אלפסי, לא עבר בשקט (ערן לוף)

לקראת המשחק המכריע: "צריך להרים את הראש. הוכחנו שאפשר לנצח וזה הספורט. רצינו לנצח אבל אני מקווה שיביאו שופטים אמיצים שלא ישרקו את השריקות הפחדניות האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי