פיאניג'אני: "הדברים הקטנים יכולים לעשות את ההבדל"

סימונה פיאניג'אני
סימונה פיאניג'אני | ערן לוף

הפועל ירושלים סיימה את הכנותיה למשחק החמישי והמכריע מול נהריה בסדרת רבע הגמר. ליאור אליהו: "כבר פיגרנו 2:0, אנו בסיטואציה שרצינו להגיע אליה"

(גודל טקסט)
 כבר היה נראה שהפועל ירושלים תסיים את דרכה מוקדם מהצפוי ותודח על ידי עירוני נהריה, אלא שהאדומים של סימונה פיאניג'אני התעשתו, מחקו פיגור כפול והשוו את הסדרה ל-2:2. מחר (חמישי) הארנה בירושלים תארח את המשחק החמישי והמכריע, בסיומה תיקבע העולה האחרונה לפיינל-פור בשבוע הבא בהיכל בתל אביב.


"אנחנו יודעים שאנו בתקופה שכל משחק הוא גמר. בהפסד הבא שלנו תסתיים עבורנו העונה, אבל אחרי שחזרנו מ-2:0 אנחנו צריכים לשחק בבית בגישה הנכונה ולהישאר מפוקסים, אי אפשר לחשוב שבגלל שאנחנו בבית אנחנו נכריע את המשחק ברבע אחד – צריך 40 דקות ריכוז והתמקדות בפרטים, הדברים הקטנים יכולים להפוך ליתרון", אמר המאמן האיטלקי.


עוד הוסיף פיאניג'אני: "האווירה בהיכל היא חשובה, אבל אסור לנו לשחק עם הרגש. אנחנו בבית, אבל עלינו להיות רגועים ולשחק 40 דקות כשאנו בשליטה ועם אנרגיית שיא. הגנה חזקה ונקודות במתפרצת אלו דברים שיהיו חשובים, כל כדור חוזר יכול לעשות את ההבדל ויאפשר ליריבה נקודות".




פיאניג'אני. צריכים להישאר בשליטה (דני מרון)


ליאור אליהו, פוורורד הפועל ירושלים התייצב גם הוא לראיון קצר לקראת המשחק ואמר: "אחרי שהיינו ב-2:0 כולנו רצינו להגיע לסיטואציה בה אנחנו נמצאים עכשיו. נהריה מראה המון רצון, היא קבוצה עקשנית ואנחנו יודעים שיהיה מאוד קשה – לא נתקלתי במשחק חמישי שהוא קל. נצטרך לתת פוש חזק יותר אם נוביל ואני מאמין שמחר יהיה הרבה קהל שידחוף אותנו".


הפועל ירושלים תתייצב למשחק ללא אלסנדרו ג'נטילה, שפרסם כי חזר למולדתו בעקבות מות סבו וכי הוא מתוכנן לשוב בשבוע הבא, אם תעלה הקבוצה לפיינל-פור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי