אריק שיבק: אקח קצת חופש, אבל אני עדיין רוצה לאמן

אריק שיבק
אריק שיבק | עדי אבישי

אכזבה במכבי מההפסד לחיפה: "ביקשו עזרה ובאתי, הבעלים יחליטו". רחימי חגג: "פעם הייתי חניך של שיבק והנה אני היום", דיברתולומיאו: "אין מושג על שנה הבאה"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 74:85 למכבי חיפה בחצי גמר הפיינל-פור, במכבי תל אביב ניגשים כעת לאסוף את השברים. מצב הרוח בחדר ההלבשה הצהוב בסיום היה כמובן ירוד, ומרבית השחקנים נראו שפופים והמומים.


"באתי לכאן כי אנשי מכבי ביקשו ממני לבוא ולעזור", אמר אריק שיבק בסיום, "רציתי להגיע לגמר ולא הצלחתי. אשב קצת בבית, אקח קצת חופש. אני רוצה לאמן כך שעוד אשב עם אנשי מכבי ונראה, הבעלים צריכים לקבל החלטה ועד אז אני מקבל משכורת מראשון לציון אז יהיה בסדר".
 


כעת מתגברים הקולות במסדרונות יד-אליהו על חזרתו הקרובה של דייויד בלאט. מאמן דרושפאקה בעונה החולפת מחזיק במספר הצעות, אך ראשי מכבי ת"א מאמינים כי יבחר לשוב לישראל. במידה והדבר אכן יקרה, עשויה ההנהלה להציע לשיבק תפקיד מקצועי אחר במועדון.

"מרגע של עצבות נצא גדולים וחזקים"

מכבי FOX תל אביב סיימה את עונת 16/17 עם הפסד 85:74 לחיפה בחצי הגמר.

תודה לך מכבי! pic.twitter.com/HkNUGBiuph

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) June 12, 2017

בצד החיפאי לא ידעו את נפשם מרוב אושר. עופר רחימי, שעם כניסתו לחדר מסיבות העיתונאים זכה למחיאות כפיים נלהבות אמר: "אני צריך להגיד הרבה ברוך השם ותודה לאל.  זכיתי להיות כאן. סיימנו במקום השמיני בגלל הפציעה של גרייבס, והמקום הריאלי שלנו היה 5-6. הייתי חניך של אריק לפני 21 שנים ובדקה האחרונה של המשחק חשבתי 'איפה אני נמצא היום'".

הגארד ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "נהנינו להגיע לפה. הגענו מרוכזים, עמדנו בתוכנית המשחק וזה עזר לנו לנצח. המשכנו לשחק כל הזמן ביחד. עם שחקנים כמו שיש לנו הכל אפשרי.

הדיבורים על העונה הבאה: "כל הפוקוס שלי בגמר ואני לא חושב על העונה הבאה. אני שמח להיות בקבוצה הזו ועם המאמנים האלה. מעולם לא חשבתי שאשחק בישראל, ועכשיו אני מאוד שמח להיות כאן. אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי