ג'ון דיברתולומיאו חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים

ג'ון דיברתולומיאו
ג'ון דיברתולומיאו | צילום: מכבי תל אביב

עונת 2017/18 החלה: גארד מכבי חיפה, שחקן העונה החולפת בליגת העל, יחזק את מצבת הישראלים של הצהובים, שעדיין ממתינים למינויו הרשמי של ספאחיה. האצה במגעים עם משעור

(גודל טקסט)

שחקן העונה החולפת בליגת העל, ג'ון דיברתולומיאו חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים. הגארד הישראלי-אמריקאי ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי חיפה, יחזק את הסגל הישראלי של הצהובים, אשר כזכור עדיין לא מינו מאמן באופן רשמי לעונה הבאה.

דיברתולומיאו (26, 1.83) הציג עונה טובה, ובפלייאוף שידרג את יכולתו והוביל את מכבי חיפה עד לגמר הפיינל-פור. מ-11 נקודות בממוצע למשחק במהלך העונה הסדירה קפץ הרכז במשחקי ההכרעה ל-19.2, ורשם 55 אחוזים לשלוש.

הצהובים, שעדיין ממתינים למינוי הרשמי של נבן ספאחיה כמאמן ציינו בהודעת החתימה: "מכבי ת"א שמחה להודיע כי החתימה את שחקן הרכש הראשון לעונת 2017/18. דיברתולומיאו הוא גארד זריז שמשחק חזק בשני צידי המגרש, בעל אופי נהדר ונותן הכל לטובת הקבוצה שלו".

דיברתולומיאו במדים הירוקים. יצליח גם בצהוב?
דיברתולומיאו במדים הירוקים. יצליח גם בצהוב?

במקביל, בקבוצה מעלים הילוך במגעים עם כארם משעור וינסו להגיע איתו לסיכום בימים הקרובים, לפני הצגתו הרשמית של נבן ספאחיה כמאמן הקבוצה שתתקיים בראשון ליולי. במכבי ממתינים גם להתפתחויות בגזרתו של טייריס רייס שעשוי להשתחרר מברצלונה בקרוב. האקס הצהוב רשם עונה קבוצתית מאכזבת במדי הקטלאנים, וצפוי לשלם את המחיר ולעזוב את הקבוצה אחרי שנה אחת בלבד. במידה וישוחרר, מכבי תל אביב תפתח עימו במשא ומתן על חוזה ארוך טווח במטרה להשיבו לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי