חוזר להיכל? מכבי תל אביב במשא ומתן עם הסנטר אלכס טיוס

טיוס
טיוס | עדי אבישי

הצהובים לא עוצרים: אחרי החתמת דיברתולומיאו והסגירה עם ספאחיה, מנסים במועדון להשיב את המתאזרח לקדנציה נוספת בהיכל. התשובה להאוול?

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב לא נחה. אחרי שהשלימה את החתמתו של ג'ון דיברתולומאו וסיכמה את כל התנאים עם מאמנה החדש נבן ספאחיה, בקבוצה פועלים כעת על חיזוק עמדות הפנים לאחר שהחלו במשא ומתן עם הסנטר אלכס טיוס. בין הצדדים קיים משא ומתן מתקדם והסנטר המתאזרח צפוי לשוב לקדנציה שניה בישראל.


טיוס (29, 2.03) סיים את חוזהו בגלאטסראיי במדיה תרם 10 נקודות, 5.2 ריבאונדים וחסימה וחצי למשחק ביורוליג, ואחד ממשחקי השיא שלו העונה היה מול הצהובים עם 18 נקודות בתבוסה של מכבי תל אביב על אדמת טורקיה.


 

את הקריירה בישראל פתח טיוס במכבדי אשדוד לאחר שהשלים תהליך גיור והגיע על תקן מתאזרח. באותה שנה נחשב לתגלית העונה עם 13.3 נקודות לצד 8.3 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק. בהמשך עבר גם בקאנטו האיטלקית, במדיה שיחק ביורוליג, ולאחר מכן חתם לשנתיים במכבי תל אביב.



טיוס, שוב בצהוב? (עדי אבישי)


בעונתו הראשונה עם הצהובים הוא השלים עונה חלומית עם זכיה בטראבל כרשם 7.7 נקודות, חמישה ריבאונדים וכמעט שתי חסימות בממוצע ביורוליג. עונה לאחר מכן הוא סבל מצניחה במספרים ומעמדו נפגע בשל חיסוריו הרבים, דבר שגם הוביל לשמועות על חוסר מחויבות ורצון לעזוב. כעת נראה כי הדרך לקאמבק קרובה מתמיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי