הפועל ירושלים הודיעה: סימונה פיאניג'אני עוזב

סימונה פיאניג'אני
סימונה פיאניג'אני | ערן לוף

האלופה הגיעה להבנות על התרת חוזהו של המאמן האיטלקי, שצפוי לחתום במילאנו: "מודים לסימונה על תרומתו לקבוצה באחת מעונותיה המוצלחות". במועדון יעלו הילוך בנוגע למינוי קולה או קציקאריס, ורוצים שג'רלס ימשיך

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי הושגו הסכמות בינה לבין המאמן סימונה פיאנג'יאני לגבי התרת חוזהו של האחרון. המאמן האיטלקי, שהוביל את הקבוצה לשלושה גמרים בזירה המקומית, לחצי גמר היורוקאפ, ולזכייה בגביע ווינר ובאליפות המדינה, היה חתום בקבוצה גם לעונת 2017/18, אך פנה לראשי הקבוצה בבקשה להשתחרר מחוזהו.


בהודעת המועדון נכתב: "הפועל ירושלים מבקשת להודות למר פיאניג'אני, על עבודתו ותרומתו למועדון באחת מעונותיו המוצלחות מאז ומעולם".

 

האיטלקי בן ה-48 הגיע בתחילת העונה לאדומים אחרי עונה בה לא אימן, והחתימה במילאנו מוכיחה על העליה במעמדו. הוא זכה בעבר בשש אליפויות איטליה רצופות עם סיינה, ובגביע טורקי עם פנרבחצ'ה. ברזומה שלו גם אימון נבחרת איטליה.


עוזב כאלוף. פיאניג'אני
עוזב כאלוף. פיאניג'אני


בירושלים יעלו כעת הילוך בהכנות לעונה הבאה כששני מועמדים שנקשרו לאיוש משרת המאמם הם וינסנט קולה ופוטסיס קציקאריס. בירושלים מקווים גם להחתים בקרוב את בר טימור על חוזה חדש וארוך טווח.


בקבוצה רוצים לראות את קרטיס ג'רלס ממשיך לשנה שניה, אך הוא צפוי לעבור יחד עם פיאנג'יאני למילאנו. מי שצפויים להישאר, בהתאם להחלטת המאמן החדש, הם ג'רום דייסון, טרנס קינסי ואמארה סטודמאייר, אם כי האחרון שוקל לחזור ל-NBA. גם יותם הלפרין, ליאור אליהו וריצ'ארד האוול יישארו בבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי