רשמי: בר טימור חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל ירושלים

בר טימור
בר טימור | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

למרות החתמתו של יוגב אוחיון ומגעים עם מכבי תל אביב, הרכז יישאר בבירה עד 2020. טימור: "זה המקום שלי מקצועית ורגשית, יאללה הפועל!"

(גודל טקסט)
התפנית המפתיעה של הקיץ בכדורסל הישראלי: אחרי שכבר סיכם במכבי תל אביב, בר טימור חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל ירושלים. 


"אני מאוד שמח להישאר בהפועל", אמר השחקן לאחר החתימה. לא היה לי ספק מהרגע הראשון שכאן זה המקום שלי גם מקצועית וגם רגשית. יאללה הפועל!".



בין טימור והפועל ירושלים התנהלו מגעים עוד במהלך העונה כשראשי הקבוצה רצו להחתימו על חוזה ארוך טווח, אך דרישות כספיות גבוהות של השחקן מנעו את המשכם והם הוקפאו לסיום העונה. גם בתום העונה התגלעו מחלוקות בין הצדדים, בעיקר סביב תקופת החוזה של הרכז ובשלב מסוים נראה היה שהשחקן לא יישאר במועדון. החתימה של אוחיון בירושלים הייתה הצעד שגרם למכבי תל אביב ולטימור לפתוח במשא ומתן, אך כעת הוא יישאר כאמור בבירה.


אמש התפרסמו דיווחים שהשחקן סיכם במכבי ת"א, והבוקר העלה בתגובה הבעלים אורי אלון בחשבון הטוויטר את "הסמיילי" המפורסם וכתב: "בוא ניקח את האליפות השלישית, בר". מאוחר יותר כאמור הגיעה ההודעה הרשמית.


בר טימור. נשאר בבירה (אודי ציטיאט)
בר טימור. נשאר בבירה (אודי ציטיאט)


טימור (25, 1.91) סיפק העונה 10 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק בליגה ווינר סל, אך ביורוקאפ הוא רשם ממוצעים נמוכים יותר של 4.7 נקודות ופחות משני אסיסטים במשחק.


כעת כולל הקו האחורי של האלופה את קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון וטרנס קינזי ואת הישראלים יוגב אוחיון, יותם הלפרין וטימור.


— Bar Timor (@bartimor) 12 ביולי 2017

Let's get the 3rd @bartimorpic.twitter.com/pZtat3R3lq

— Ori Allon (@OriAllon) 12 ביולי 2017

 

 

— Ori Allon (@OriAllon) 12 ביולי 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי