חואקין שוכמן חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל גלבוע/גליל

שוכמן מול משעור
שוכמן מול משעור | צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

קפטן הקבוצה, שהוביל אשתקד את הליגה בחטיפות, חתם על חוזה חדש וישלים שמונה עונות בקבוצה: "גלבוע/גליל זה הבית שלי, אין לי ספק נוכל לעשות עוד צעד אחד קדימה לעבר הפלייאוף"

(גודל טקסט)

גלבוע/גליל הודיעה על החתמתו של חואקין שוכמן לשלוש עונות נוספות. הקפטן הצעיר של הקבוצה מהצפון השלים חמש עונות במדי הקבוצה, מתוכן ארבע בליגת העל, ובשנה האחרונה רשם שיפור משמעותי עם 6.4 נקודות לצד 3.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים. שוכמן (22, 1.91) נחשב לגארד הגנתי וקשוח ובעונה שעברה הוא הוביל את הליגה בחטיפות עם 2.1 כאלה במשחק.


שוכמן אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש על האמון וההזדמנות שניתנה לי להמשיך לשחק עבור המועדון וקהל החקלאים האדומים שתמיד היו מאחורי. גלבוע/גליל זה הבית שלי, כאן גדלתי וכאן החלה הקריירה המקצוענית שלי כשחקן, ואין רעב ממני להחזיר למועדון על התמיכה והאהבה שמרעיפים עלי. אין לי ספק שעם המון הנאה, תשוקה ועבודה קשה נוכל לשחזר את היכולת והכימיה של העונה שעברה ולעשות עוד צעד אחד קדימה לעבר הפלייאוף. אדום עולה".
 


ארצי פרטי, מנכ"ל המועדון, הוסיף: "שמחים שחואקין רואה בגלבוע את ביתו ובחר להישאר בשלוש השנים הבאות. "שוכי" מסמל עבורנו צניעות, עבודה קשה, מחויבות, דבקות במטרה ואת הקשר בין מחלקת הנוער לבוגרים ולא בכדי מונה לקפטן הקבוצה כבר בגיל 19. אנו מאמינים כי יחדיו נצעיד את המועדון לעונה מוצלחת ומלאת הישגים וחוויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי