עודד קטש צפוי להישאר בהפועל אילת, רוזפלט חתם לשנתיים

אייזיק רוזפלט
אייזיק רוזפלט | טוויטר

המאמן נפגש הערב עם יו"ר הקבוצה, מוטי אמסלם, ובמועדון אופטימיים לגבי הסיכויים שיישאר. שחקן הפנים (32, 2.04) ידרים אחרי שמיעט לשחק בעונה החולפת בהפועל ירושלים

(גודל טקסט)

עודד קטש צפוי להישאר בהפועל אילת. הערב (רביעי) ערכו יו"ר הקבוצה, מוטי אמסלם, והמאמן פגישה מכרעת לגבי עתידו של קטש במועדוןולפי גורמים בקבוצה מסתמן כי המאמן המוערך יחתום לעונה נוספת במועדון. בתום הפגישה שהוגדרה כ"טובה" הוחלט להיפגש שוב מחר בתקווה לסגור באופן סופי את פרטי החוזה לפני המראתו של קטש לטורניר אליפות אירופה בכרתים עם נבחרת העתודה.


באילת מרוצים מעבודתו של המאמן שהצעיד אותם למקום השני בטבלה בסיום העונה הסדירה. הדרומיים רשמו סיבוב שלישי מצוין ובחלק מהזמן אף הוליכו את הליגה, אך הודחו ברבע גמר הפלייאוף לאחר סדרה צמודה ומותחת מול מכבי ראשון לציון. כאמור, קטש מדריך בימים אלו את נבחרת העתודה עמה ייצא בסוף השבוע לאליפות אירופה עד גיל 20 בכרתים והוא נפגש עם ראשי הקבוצה כדי להחליט על עתידו לפני הטורניר.


 

ללא קשר לזהות המאמן, במועדון רוצים שרפי מנקו ימשיך בקבוצה לאחר שפרץ אצלם בשנה שעברה. כפישנכתבבספורט1 גם הפועל תל אביב מעוניינת בפורוורד והוא עשוי לעבור אליה אם הפועל ירושלים, המחזיקה באופציה עליו לעונה נוספת, תשחררו. מנקו (23, 1.98) התחיל את העונה בירושלים, אך עזב לאחר שמיעט לשחק והצטרף בנובמבר לקבוצה של קטש. במועדון מהדרום הפך הפורוורד לשחקן רוטציה משמעותי עם 9.4 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע למשחק.


בתוך כך, המועדון הודיע הערב על צירופו של אייזיק רוזפלט (32, 2.04), שחקן הפנים בעל האזרחות הישראלית שלא הרבה לשחק בהפועל ירושלים בעונה החולפת. רוזפלט הגיע לאדומים בקיץ הקודם מהפועל חולון, אך לא הירבה לשחק ותרם בסה"כ 3.7 נקודות ב-11.3 דקות למשחק – הכי מעט שלו מאז עונת הבכורה שלו בליגה ב-2009/10. מדובר בהחתמה הראשונה הקיץ של הקבוצה שסיימה שניה את העונה הסדירה תחת עודד קטש.
 

ברוך הבא לאילת, אייזק רוזפלט!! Welcome to Sun City @IkeRosefeltpic.twitter.com/8DTLpniLZM

— Hapoel Eilat BC (@HapoelEilat) July 12, 2017


הצטרפולעמודהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי