אביו של שגב: "נגרם לאיתי נזק, אך הוא ימשיך לתרום"

איתי שגב
איתי שגב | צילום: עדי אבישי

אביו של הפורוורד התראיין בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על השעיית בנו מנבחרות ישראל: "באיגוד אמרו לי 'אנחנו מבטחים שחקני NBA, מי אתה שתגיד לנו איך לבטח?'"

(גודל טקסט)
 איתי שגב, כדורסלן מכבי תל אביב, הושעה מנבחרות ישראל לאחר שסירב להתאמן עקב פערים הנוגעים לביטוח, ובראיון לתכנית הספורט של 103FM התראיין אביו יוסי והסביר את הסיטואציה שנוצרה.


"לפני כשלוש שנים עבר איתי פציעה מאוד קשה והסתבר שהכיסויים הביטוחיים לא טופלו כראוי, ולכן נאלצנו להוציא הון כדי להכשירו. הוא נפצע באצבע, עבר ניתוח אצל רופא פרטי וכל השיקום הנדרש נעשה על חשבוננו – וזה נעשה באהבה רבה כי זה הבן שלנו, אבל עשינו טעות כשלא בדקנו את הביטוחים שלו כראוי. אחד הדברים החכמים הוא ללמוד לקח, ולמדנו אותו".




"בעונה שעברה הוא נפצע גם במכבי תל אביב, שם הביטוחים מוסדרים בצורה פנטסטית והוא חזר מהר מאוד למגרשים, אבל מאז האירוע הקודם החלטנו שאנחנו לא ניתן ליד הגורל להנחות אותנו, אלא נבדוק את נושא הכיסוי הביטוחי בעצמנו. במשך חודשיים סירבו (מהנבחרת) לתת לנו את מסמכי הביטוח, ורק אחרי התערבות מכבי תל אביב התחלתי לקבל מסמכים וגיליתי להפתעתי תשובה כתובה במייל כמו 'אנחנו מבטחים שחקני NBA, מי אתה שתאמר לנו איך לבטח את הבן שלך?'. בשורה התחתונה גיליתי שהוא מבוטח על משכורת חייל ואחרי דין ודברים והתערבות מכבי תל אביב הוסדר הביטוח הרפואי המלא. למרות זאת, ביטחו שנה אחת מתוך שתיים שאמורים היו לבטח".


הפורוורד בן ה-22 הצהיר גם לאחר השעייתו כי יעמוד לרשות נבחרת ישראל בכל עת, אולם אביו המשיך לספר: "לא קיבלנו תשובות עד לרגע האחרון ואז הסתבר לי שהוא רשום בשתי נבחרות, כלומר גם בנבחרת אולימפית שלא קשורה לפיב"א ועל כן היא לא מוכנה לבטח את מרכיב השכר. עד לרגע זה לא ראיתי שום מסמך כתוב שמתאר את תנאי הביטוח שאיתי יקבל".



שגב. "מי אתה שתאמר לנו איך לבטח את הבן שלך?"


על המו"מ והפגישה עם המנהל המקצועי פיני גרשון: "לאחר שלא קיבלתי תשובות מספקות במשך תקופה ארוכה, הטיפול הגיע לדרגים גבוהים יותר וגם עירבתי את מכבי תל אביב. איתי היה שש שנים בנבחרות ישראל, תרם את חלקו וימשיך לתרום ככל שיידרש למרות מה שנעשה כי זה חשוב לנו ולו. בשנה שעברה איתי אמור היה לצאת להתאמן אצל מאמן באירופה כדי לשפר את יכולותיו האישיות וביקש להשתחרר לשבוע מהנבחרת, אולם הבקשה לא אושרה והאימונים ירדו לטמיון.


"בתחילת השנה פגשתי את נציגי האיגוד וביקשתי שאיתי יחזור לפעילות בנבחרת ב-21.7, אבל אמרו לי שהמועד המאוחר ביותר הוא ב-16.7. מאמן אישי הגיע לארץ בעלויות מאוד גבוהות והחל לאמן את איתי, אבל אז דיברתי עם פיני גרשון שאמר לי שאיתי מתייצב ב-11 בחודש לנבחרת האולימפית, למרות שסוכם על הגעה ב-16.7. הסברתי שהושקעו אלפי יורו ופיני נענה לבקשתי", הבהיר יוסי שגב בכל הנוגע לסיטואציה מול גרשון.


לסיום נשאל האב אם נגרם נזק לבנו: "לא כך צריך לנהל, זה לפני הכל. לאיתי נגרם נזק תדמיתי והוא שחקן עם תדמית טובה לכל אורך הדרך. הוא שחקן מצוין ועם אופי עוד יותר מצוין. אנחנו מוכנים להגיע בכל מקום ובכל שעה כדי להסדיר את הנושא הזה". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי