הגארד/פורוורד אלכס יאנג חתם בעירוני נהריה

אלכס יאנג
אלכס יאנג | אתר רשמי

הסגולים צירפו את אקס גלבוע/גליל (28, 1.98), ששיחק בשתי העונות האחרונות בריימס הצרפתית

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
עירוני נהריה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד פורוורד אלכס יאנג, ששיחק בשתי העונות האחרונות בריימס מהליגה הראשונה בצרפת.


יאנג (28, 1.98) חוזר לקדנציה שנייה בישראל לאחר שבפעם הקודמת לבש את המדים של גלבוע גליל (2014/15), והעמיד ממוצעים מרשימים של 15.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים שלא מנעו את ירידת הליגה של הקבוצה הצפונית.




יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי אמר: "אנו שמחים מהחתמתו של שחקן סקורר ואיכותי בכל המובנים. התרשמנו ממנו מאוד, הן מאישיותו והן מיכולותיו. הקבוצה,נמצאת בתהליך ארוך של בניה וזאת כדי להעמיד קבוצה טובה ואטרקטיבית, שתתמודד בצמרת הליגה כמו בעונה החולפת, ואף יותר מכך".


את הקריירה האירופית שלו החל יאנג בליגה השניה באיטליה ובעונת 2014/15 הגיע לראשונה לארץ כשחתם בגלבוע/גליל, איתה ירד לליגה הלאומית. בקבוצה מהצפון נחשב יאנג לשחקן מוביל וסיים את העונה עם 15.5 נקודות לצד 2.1 אסיסטים ו-1.2 חטיפות במשחק. בשנתיים האחרונות כאמור שיחק הסווינגמן בריימס מהליגה הצרפתית ובעונה האחרונה רשם 14.8 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בליגה המקומית.


יאנג מצטרף לדנזל ליווינגסטון שחתם בקבוצה וכן ליהונתן שולבראנד שחתם מחדש לשתי עונות נוספות. בקבוצה מעוניינים גם ביפתח זיו, אולם הרכז מחזיק בהצעות מקבוצות נוספות ולא ברור אם יגיע לבסוף לעין שרה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי