רשמי: שון דוסון חתם לשנתיים בבני הרצליה

דוסון
דוסון | aaaaaa

הסווינגמן בחר לעבור לשרון ויצטרף לקבוצה של מיקי גורקה: "זה המקום הנכון עבורי, מקום טוב וחם לישראלים". רקנאטי: "השמיים הם הגבול"

(גודל טקסט)
בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של הגארד שון דוסון לשנתיים. הסווינגמן הוצג בלשכת ראש העיר משה פדלון ואמר: "הרגשתי שהרצליה היא המקום הנכון מבחינתי להגיע אליו. בני הרצליה היא מקום טוב לישראלים, בעיקר לאור הניסיון של השנים האחרונות. היה לי חשוב להגיע למקום שיהיה חם ואוהב. אני מצפה לעשות דברים יפים ביחד".


ברוכים הבאים שון – הגעת למקום הנכון!!! #המבצר2018pic.twitter.com/uJ8ufT5lIU

— Bnei Herzliya (@BHerzliya) July 18, 2017


"אנחנו מאוד מאמינים בישראלים ורוצים שהם ישחקו כמה שיותר", הוסיף הבעלים לני רקנאטי, "הרבה ישראלים טובים גדלו אצלנו. אתה כבר הוכחת את עצמך ואנחנו בטוחים שתצא עוד יותר גדול ממה שהגעת. השמיים הם הגבול, שיהיה לכולנו בהצלחה".


  • קטש: לא קיבלו את הדרישות שלי, לא רציתי מאבקים


דוסון שניסה את מזלו הקיץ בליגת הקיץ ב-NBA במדי יוסטון, נחתך והיה מועמד להפועל ירושלים ולמכבי תל אביב אך בחר במפתיע לעזוב את מכבי ראשון לציון להרצליה.


דוסון בן ה-23 הוא בנו של ג'ו, מגדולי הסקוררים של הליגה בעשורים האחרונים. הוא נולד באילת, שם שיחק אביו בזמנו ובגיל תיכון עבר להתגורר ברחובות. שון הוביל את תיכון קציר לליגת העל לתיכונים ואת מכבי ראשל"צ לאליפות המדינה לנוער בעונת 11/12, כאשר כבר השתייך לסגל הבוגרים של הכתומים.



מעבר מפתיע, דוסון (דני מרון)


בכל אחת מארבע העונות האחרונות רשם דוסון ממוצע נקודות דו-ספרתי בליגת ווינר, כאשר לשיאו הגיע לפני שנתיים, אז רשם 15.7 נקודות, 6.0 ריבאונדים, 3.0 אסיסטים ומדד 19.6 בממוצע והיה מכוכבי זכיית ראשל"צ באליפות המדינה. הסווינגמן הישראלי ניסה בשני הקיצים האחרונים את מזלו בליגה הטובה בעולם אך לא זכה לחוזה מקבוצת NBA ושב לארץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי