גוני יזרעאלי סיים את דרכו בחולון, דגן יבזורי סיכם בחיפה

גוני יזרעאלי
גוני יזרעאלי | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים-סגולים החליטו שלא להמשיך את ההתקשרות עם הגארד: "יום לא פשוט". הקלעי יחזור לכרמל ויחזק את הסגל הישראלי של סגנית האלופה

(גודל טקסט)

הפועל חולון הודיעה היום (שלישי) על פרידה מגוני יזרעאלי אחרי ארבע שנים בהן שיחק הגארד בשורות הקבוצה, למרות שיחות שהתקיימו בין הצדדים על אופציה להמשך ההתקשרות. מעמדו נפגע לאחר החתימה של תמיר בלאט הצעיר על המשבצת שלו, צעד שדחק אותו החוצה.


"הנהלת מועדון כדורסל הפועל חולון מודה לגוני יזרעאלי על תרומתו הגדולה ויוצאת הדופן בארבעת השנים האחרונות. אנו מאחלים לגוני הצלחה רבה בהמשך דרכו, המועדון ימצא את המקום והזמן הראוי על מנת להביע תודה והערכה לה ראוי השחקן". הודיע המועדון. יזרעאלי רשם את אחת מעונותיו החלשות בקריירה, כשב-16 דקות למשחק, קלע 3.4 נקודות ומסר 2.9 אסיסטים, ואף התעמת עם דן שמיר מה שהביא להשעייתו ושלילת סרט הקפטן ממנו.
 

 יו"ר המועדון איתן לנציאנו הוסיף: "לאור הנסיבות שנוצרו נאלצנו להיפרד מגוני לאחר ארבע שנים רצופות ובסה"כ חמש שנים במועדון. לי באופן אישי זה יום לא פשוט ולא קל, אבל זה החלק הקשה במקצוע הזה. בשמי ובשם ההנהלה, הצוות ואוהדי הקבוצה אני רוצה לאחל לגוני הצלחה בהמשך הדרך, שמו יהיה חקוק לנצח באותיות קידוש לבנה בתולדות המועדון ואין לי ספק שדרכינו ישתלבו שוב בהמשך".


בעניין אחר, דגן יבזורי, שהגיע בעונה החולפת לחולוניה ממכבי תל אביב סיכם את תנאיו במכבי חיפה בה שיחק בעונות 2013/14 ו-2014/15. יבזורי, שסבל מפציעה ושיחק רק שישה משחקים בשורות הקבוצה שסיימה ראשונה את העונה הסדירה, נשמע מאושר: "אני מאוד נרגש לחזור למקום שאני אוהב ומחובר אליו ולאנשים שבו", אמר יבזורי, "מקווה לעזור לקבוצה להמשיך לצעוד במקומות הגבוהים בליגה. ירוק עולה".


דגן יבזורי. יחזור צפונה
דגן יבזורי. יחזור צפונה


יבזורי (31, 1.93), אמור לחתום על חוזה עד תום עונת 2019/20. השחקן מחזיק בממוצע קריירה של 8.2 נקודות למשחק, ועד העונה האחרונה לא ירד מ-35% לשלוש. "נהדר לראות את דגן חוזר לקבוצה בה שיחק את הכדורסל הכי טוב שלו", טען בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "בזמן שקצב מכירת המנויים ממשיך לשבור שיאים, היה חשוב להחזיר את דוגי לקבוצה, שחקן נשמה שאהוב על האוהדים". מאמן הירוקים, עופר רחימי הוסיף: "הוא שחקן מוכשר ואדם מיוחד ואני בטוח שיסייע לקבוצה, על המגרש ומחוצה לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי