מאיר טפירו סיכם באילת, עמית שמחון מועמד להצטרף

שמחון ניצח על החגיגה
שמחון ניצח על החגיגה | צילום: ערן לוף

מאמן אשדוד סיכם את תנאיו ויחתום: "נבנה קבוצה רעבה ותחרותית". הפורוורד של מכבי חיפה עשוי להצטרף למועדון לעוד קדנציה

(גודל טקסט)

הפועל אילת תמנה מחר (חמישי) באופן רשמי את מאיר טפירו למאמנה החדש. המאמן המיועד שוהה כעת בחו"ל, אך המועדון הודיע שסיכם את תנאיו ויאמן את הקבוצה בעונה הקרובה. טפירו אמר: "אילת זה מקום מרגש עם קהל נהדר ואנשים מיוחדים, נמשיך להיות קבוצה רעבה ותחרותית גם בעונה הקרובה".

היו"ר המועדון, מוטי אמסלם, התייחס אף הוא להחתמה: "מאיר הוא מאמן מצויין, צעיר ורעב שמכיר את אילת ואני בטוח שהחיבור שלו למועדון יהיה אידיאלי".


בינתיים באילת מגבשים רשימת מועמדים לחיזוק הקבוצה כשאחד השמות הבולטים בה הוא עמית שמחון, ששיחק בעבר בקבוצה במשך שתי עונות. בקיץ הקודם עבר הפורוורד הישראלי מאילת לחיפה ורשם את העונה הטובה בקריירה שלו עם ממוצע של 14 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. בנוסף הוא היה שותף להצלחה של הקבוצה מהכרמל שהגיעה לגמר הליגה לאחר שגברה על הפועל חולון בסדרת הפלייאוף ועל מכבי תל אביב בחצי הגמר.
 

למרות ההצלחה במדים הירוקים, בחיפה מעוניינים להשתחרר מחוזהו של שמחון, ולאחר שסיכמו עם דגן יבזורי על חזרתו לקבוצה נראה כי עזיבתו קרובה מתמיד. שמחון (27, 1.96), שמועמד גם להפועל תל אביב, התחיל את הקריירה בעירוני רמת גן ולאחר מכן חתם בהפועל ירושלים אולם לא זכה בה להזדמנות ממשית. בהמשך עבר הפורוורד גם בהפועל אשקלון וגלבוע/גליל.


מאיר טפירו. תחנה חדשה

מאיר טפירו. תחנה חדשה


גם יפתח זיו מועמד ועשוי לחתום בקרוב למרות שהוא מבוקש בקבוצות נוספות, ובהן עירוני נהריה ומכבי חיפה. זיו, ששיחק בעונה שעברה תחת טפירו, עשוי לשתף איתו פעולה מחדש בקבוצה הדרומית לאחר שאשתקד הוא רשם שיאי קריירה בנקודות (7.9) ואסיסטים (3.9) תחת הדרכתו במכבי אשדוד.


הצטרפו לדף הפייסבוק רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי