עירוני נהריה: סטו דאגלאס סיכם, איגור נסטרנקו חתם לשנתיים

לא הספיק. דאגלאס
לא הספיק. דאגלאס | צילום: ערן לוף

הקבוצה הצפונית שומרת על הצביון הישראלי לאחר מו"מ מוצלח עם המתאזרח, הסנטר האריך את חוזהו. היו"ר אלפסי: "זה יוצר בסיס בריא והמשכיות במועדון"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה ממשיכה לעבוד במרץ על השארת השלד הישראלי שלה לעונה הבאה, והערב (ראשון) הגיעה הקבוצה לסיכום עם הגארד סטו דאגלאס. המתאזרח הגיע לקבוצה של אריק אלפסי בקיץ האחרון ותרם 7.4 נקודות לצד 1.6 אסיסטים ו-1.3 ריבאונדים. עם זאת בפלייאוף מול ירושלים הוא רשם ירידה ביכולת וקלע 4.6 נקודות בלבד ב-27 אחוזים מחוץ לקשת.


דאגלאס
(27, 1.91), בוגר אוניברסיטת מישיגן, הגיע בעונת 2013/14 לגלבוע/גליל ותרם 5.3 נקודות ו-1.3 אסיסטים לפני שירד לעונה אחת בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. לפני שנתיים חזר לליגת העל כשהצטרף לקרית גת, במדיה רשם את ממצועיו הטובים עד כה עם 7.6 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחקבעונה האחרונה הוא הגיע כאמור לעירוני נהריה וכעת הוא צפוי להישאר בקבוצה של אלפסי.



הבוקר הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של הסנטר איגור נסטרנקו (27, 2.03) בשתי עונות נוספות. יו"ר ניסים אלפסי אמר: "אני מאוד שמח שאיגור ממשיך איתנו לשתי עונות נוספות, דבר היוצר בסיס בריא והמשכיות במועדון. איגור מאוד מוערך אצלנו. העונה הוא עשה התקדמות גדולה ובעונה הקרובה ימשיך ויתקדם ויהווה שחקן משמעותי וחשוב במערך הקבוצתי שלנו".


נסטרנקו (27, 2.03) יפתח את עונתו התשיעית בליגה לאחר ששיחק במרבית הקריירה שלו במכבי ראשון לציון, ממנה התפתח כשחקן מחלקת הנוער. בעונת 15/16 הוא רשם את מספריו הטובים בקריירה במדי עירוני נס ציונה עם 4.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים. עד כה החתימה נהריה את אלכס יאנג ודנזל ליווינגסטון, לצד יפתח זיו שבחר במועדון למרות הצעות מקבוצות נוספות. 


איגור נסטרנקו. יישאר שנתיים נוספות בסגול (עירוני נהריה, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי