פרסום ראשון: דיימון סימפסון מועמד למכבי תל אביב

דיימון סימפסון
דיימון סימפסון | צילום: דני מרון

הצהובים רוצים להתחזק בגבוה נוסף ושמו של הסנטר ששיחק בשנה שעברה בקבוצה עלה כמועמד. בשישה משחקים ביורוליג העמיד סימפסון ממוצע של 9.2 נקודות, 6.7 ריבאונדים וחסימה במשחק, אך שוחרר לטובת קווינסי מילר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף זר נוסף לסגל הקבוצה ולספורט1 נודע כי אחד המועמדים שעלה הוא דיימון סימפסון שעשוי לחזור ללבוש את המדים הצהובים. כזכור, הסנטר האמריקאי הצטרף לצהובים ביום האחרון לרישום שחקנים ביורוליג במטרה לחזק את הקבוצה, אולם שוחרר ממנה לאחר שראשיה העדיפו לרשום את קווינסי מילר לליגה המקומית על חשבונו.

את העונה שעברה פתח סימפסון בנימבורק הצ'כית של ננו גינזבורג ורשם 9.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בליגת האלופות בכדורסל לפני שעזב את הקבוצה. בתחילת חודש מארס הוא חתם כאמור במכבי תל אביב ולמרות שהציפיות ממנו היו, נמוכות הוא סיפק תפוקה נאה והפך לאהוב הקהל בזכות המאבקים שלו על הפרקט.

בשש הופעות ביורוליג סיפק הסנטר האנרגטי 9.2 נקודות, 6.7 ריבאונדים וחסימה במשחק בעשרים דקות בלבד. משחק השיא שלו היה מול אלופת אירופה הנכנסת, פנרבחצ'ה, כשלהט עם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 חטיפות בניצחון על אדמת טורקיה.

סימפסון (29, 2.03) שיחק במכללות בקולג' סיינט מרי ולאחר שלא נבחר בדראפט 2009 הוא עבר בליגת הפיתוח, בפיליפינים, בטורקיה ובאוסטרליה לפני שהגיע לישראל כשחתם בעונת 2013 באשדוד. הוא בלט לטובה בקבוצה מעיר הנמל עם ממוצעים של 17.6 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק ועונה לאחר מכן שיחק בנס ציונה העמיד ממוצעים דומים. לפני שנתיים הוא חזר לנס ציונה ושוב כיכב עם ממוצעי דאבל דאבל של 15.6 נקודות ו-10.7 ריבאונדים, אך הוא ניצל את אופציית היציאה בחוזהו ושב במהלך העונה לאסטודיאנטס.
 

הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי