ספנסר וייס חתם גלבוע/גליל, נאור שרון בנס ציונה

ספנסר וייס
ספנסר וייס | צילום: Gettyimages

הקבוצה של בית הלחמי הודיעה על החתמתו של הגארד היהודי-אמריקאי לשנתיים, הרכז הצעיר עובר לעולה החדשה

(גודל טקסט)
הפועל גלבוע/גליל המשיכה לחזק היום (חמישי) את הקו האחורי כשהחתימה את ספנסר וייס לשנתיים. וייס, גארד יהודי בעל אזרחות ישראלית, כבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה לפני מספר שבועות אך הירוקים התנערו מההסכם וכעת הוא מצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו.


וייס (22, 1.93), בוגר אוניברסיטת פרינסטון היוקרתית, נבחר לרוקי השנה של האייבי ליג ב- 2013, כאשר בעונתו האחרונה במדי פרינסטון העמיד ממוצעים של 10.6 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. בנוסף, שיחק במדי נבחרת העתודה של ישראל בקיץ 2015.




הקבוצה של אריאל בית הלחמי עבדה עד כה בעיקר על הסגל הישראלי שלה כשהצליחה להשאיר את יחזקאל סקוורר לשנתיים נוספות ואת הקפטן חואקין שוכמן שחתם בקבוצה לשלוש עונות נוספות. גם טל קרפלס ימשיך בקבוצה, בנוסף לבן אלטיט שחתם בקיץ האחרון. בשבוע שעבר החתימו ה קודם לכן את דיאנג'לו הריסון שחתם בקבוצה לאחר עונה טובה בליגה הטורקית.


נאור שרון. מצטרף לעולה החדשה (פיב
נאור שרון. מצטרף לעולה החדשה (פיב"א)


נאור שרון חתם בנס ציונה
עירוני נס ציונה עובדת במרץ על העונה הבאה ולאחר שאמש החתימה את גארי בראון, הודיעה הקבוצה היום על החתמתו של נאור שרון לעונה הבאה. שרון סוגר למעשה את הסגל הישראלי של הכתומים הכולל את הקפטן טל דן, אלישי כדיר, גולן גוט, רביב פיטשון, גיל אמיתי ואלעד הופמן. בנוסף הקבוצה צירפה כאמור את גארי בראון ואת ג'רון ג'ונסון.


שרון, המשתייך לסגל נבחרת ישראל לאוניברסיאדה, גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ושיחק בעונה האחרונה בהפועל אילת, שם העמיד ממוצעים של 5 נק', 1.6 ריב' ו-2.6 אס' ב-16.4 דק' בממוצע למשחק בליגה הסדירה. בסדרת רבע גמר הפלייאוף הוא שדרג את המספרים ועמד על 7 נק', 2.4 ריב' ו-3.4 אס' בממוצע ב-5 משחקים.



"אני שמח מאוד להצטרף למועדון כמו נס ציונה", אמר שרון לאחר החתימה, "מחכה לנו שנה עם הרבה אתגרים וביחד עם הקהל הנהדר אין לי ספק שנעמוד בהם, מחכה כבר שיתחיל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי