דיברתולומאו נחת בישראל: היורוליג זו רמה חדשה עבורי

ג'ון דיברתולומאו
ג'ון דיברתולומאו | צילום מסך

המתאזרח האמריקאי יצטרף לאימוני מכבי תל אביב ונשמע מאושר: "ספאחיה הלהיב אותי, מרגש לשחק בצהוב". הגארד גם שלח מסר לאוהדים: "רוצה לנצח עבורכם". וגם: הקמתו של ארגון האוהדים החדש

(גודל טקסט)
ג'ון דיברתולומאו נחת הערב (שני) בישראל ויצטרף רשמית לאימוני מכבי תל אביב. הגארד, שהגיע לצהובים ממכבי חיפה, נשמע מרוצה מהמעבר לקבוצה המתחדשת.


על המעבר מירוק לצהוב: "זה מרגיש טוב ללבוש צהוב. אני מתרגש להיות פה ומחכה לעבודה. דיברתי עם ספאחיה במהלך הקיץ, הוא נשמע נלהב ובכך הוא הלהיב אותי עוד יותר. אני מאוד מתרגש לשחק במכבי. זו רמה חדשה שאני משחק בה, היורוליג, כך שזה יהיה אתגר חדש ואני רוצה להסתגל אליו כמה שיותר מהר".



סגל הקבוצה: "אני חושב שיש לנו פוטנציאל להיות קבוצה טובה מאוד. אני לא מכיר באופן אישי את השחקנים, אבל ממה שקראתי וראיתי הם מאוד מוכשרים וחבורה של אנשים טובים. אני מתרגש להכיר אותם ולשתף איתם פעולה".


הגארד שלח מסר לאוהדים: "אני מאוד מעריך את כל התמיכה, מהרגע שחתמתי בקיץ. אני רוצה לנצח עבורכם ואתן הכל".

"אני מאוד מתרגש להיות כאן. מאוד הערכתי את האהבה של האוהדים כשחתמתי, רוצה לנצח עבורם"… @j_dibarto12 כבר כאן! pic.twitter.com/KFSPjeLjVp

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) August 14, 2017

  בתוך כך, היום (שני) הודיעו ארגוני האוהדים של הקבוצה, Gate7 ו-Gate11, על איחוד כוחות כך שהארגונים נסגרו לאלתר ויקומו כארגון חדש ומאוחד בשם The Gate.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי