מכבי ת"א תרד לאילת, ספאחיה: הכל מתחיל בהגנה טובה

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

הצהובים, שנהנים מסגל מלא בניגוד לקבוצות ששלחו שחקנים לנבחרת, יבלו בעיר הדרומית כשבוע ימים ממחר ויקיימו שני משחקי הכנה מול הפועל המקומית. צפו בראיון עם המאמן הקרואטי: "השחקנים עם אנרגיות טובות"

(גודל טקסט)
בעוד נבחרת ישראל נמצאת בעיצומו של טורניר היורובאסקט, מכבי תל אביב מנצלת את העובדה שאין לה אף נציג במדים הלאומיים ומגבשת את הסגל החדש כמעט לגמרי (רק איתי שגב נותר מהעונה שעברה). מחר (שלישי) תצא הקבוצה למחנה אימונים בן שבעה ימים באילת ותפגוש את הפועל המקומית לשני משחקי הכנה – בשבת ובשני.


בנוסף תשתתף מכבי בטורניר אלון בכפר תבור ב-16-14.9 שיכלול את מכבי חיפה, גלבוע/גליל והפועל חולון, מולה יתמודדו הצהובים במשחק הראשון. מכבי גם תצא לטורניר כרתים ביוון שם תפגוש את קאזאן, הכוכב האדום בלגרד ואולימפיאקוס. המאמן, נבן ספאחיה, התראיין היום לאתר הרשמי של הקבוצה. 


 



"אנחנו אחרי מספר קטן של אימונים וקשה עדיין לשפוט, אבל אני בוודאות יכול לומר שהשחקנים מביאים אתם הרבה אנרגיות ומשקיעים מאמץ רב", אמר הקרואטי, "אנחנו עדיין לא בכושר הכי טוב וחסרים כמובן את הכימיה, פייר ג'קסון יצטרף לאימונים רק הערב".

 

סוג הקבוצה שירצה לראות: "אנחנו רוצים לשחק ברמה מאוד גבוהה בשני צידי המגרש. הכל מתחיל בהגנה טובה, אנחנו צריכים להיות קשוחים מאוד בהגנה. בהתקפה אנחנו רוצים לשחק היטב במגרש הפתוח, יש לנו הרבה כישרון והמון אופציות, עכשיו השאלה היא איך לחבר את הכל".





  

משחקי ההכנה: "כל משחק אימון הוא חשוב אבל עדיין מוקדם מדי לדבר על הטורניר ביוון ושאר המשחקים.  בסך הכל ערכנו את האימון התשיעי שלנו וכל משחק אימון יסייע לנו ללמוד עוד על עצמנו".

השיבה לתל אביב אחרי עשור: "חזרתי הביתה ופגשתי הרבה חברים, מזג אוויר נהדר ואת המסעדות הכי טובות בעולם וכמובן את אותו הלחץ שיש במכבי, כך שדבר לא השתנה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי