בשישי: מכבי חיפה תקיים משחק אימון מול הפועל ירושלים

עופר רחימי
עופר רחימי | ערן לוף

הירוקים הכריזו על משחקי ההכנה שלהם לעונה הבאה ויפגשו כבר במשחק הראשון את האלופה בשחזור משחק הגמר אשתקד. בהמשך ימריאו לארה"ב, ישחקו מול שלוש קבוצות NBA ומשחק צדקה בפלורידה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום על אירועי טרום העונה של הקבוצה לעונת 2016-17. הירוקים יפתחו את משחקי האימון בשחזור הגמר מהעונה שעברה, מול הפועל ירושלים, ביום שישי הקרוב (13:00, המשחק סגור לקהל).


יומיים לאחר מכן יתמודדו הפיינליסטים מול הפועל תל אביב (ראשון, 17:30) במשחק אימון פתוח ברוממה. לאחר מכן תצא הקבוצה לטורניר אלון ביום חמישי ה-14/9 בשעה 18:30 מול הפועל גלבוע/גליל, כאשר הגמר או המשחק עם מקומות 3-4 יתקיימו ביום שבת (מול הפועל חולון או מכבי תל אביב שישחקו במשחק המקביל).

 

את משחקי האימון בארץ יחתמו שני משחקי חוץ, האחד מול מכבי ראשון לציון ביום שלישי ה-19/10 בשעה 17:00, ומול הפועל תל אביב ביום שלישי ה-26/9 בשעה 17:30. ב-1/10 תצא הקבוצה למסע משחקים מול קבוצות ה-NBA יוטה ג'אז, אינדיאנה פייסרס ופורטלנד טרייל בלייזרס.


כמו כן, הירוקים יתמודדו ב-8 באוקטובר במשחק ידידות מול הקבוצה של אוניברסיטת "סיינט תומאס" בפלורידה. שחקן הקבוצה ובוגר האוניברסיטה, אנחל רודריגס, יפגוש את חבריו לשעבר במשחק צדקה, שכל תרומותיו מיועדות לילדים נזקקים בישראל.


The #Greens – featuring former @Caneshoops star @angel13pr – are coming to Miami to play @STU_Athletics.
» https://t.co/xoM0WXdpRzpic.twitter.com/VsXcMzCtSP

— Maccabi Haifa B.C. (@MaccabiHaifa) September 5, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי