די ג'יי שארפ ימשיך לעוד עונה בבני הרצליה, עמית ארליך חתם

די ג'יי שארפ
די ג'יי שארפ | אודי ציטיאט

הרכז הצעיר והבן של, ישחק עוד עונה באולם היובל ויופיע במקביל בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, במסגרת הכרטיס הכפול. הקבוצה תתארח ביום שלישי אצל מכבי אשדוד כהכנה למוקדמות היורופקאפ

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה כי די.ג'יי שארפ ימשיך לשחק בקבוצה גם בעונה הבאה, ובמקביל יופיע גם במדי הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית במסגרת הכרטיס הכפול.

שארפ (20.5, 1.85 מ'), בנו של שחקן העבר דריק, סגר מעגל בעונה שעברה כאשר חזר לשחק בבני הרצליה, בה גדל במחלקת הנוער. העונה החולפת הית הראשונה שלו בליגה והוא רשם בה 2.9 נקודות ב-11.2 דקות בממוצע מתוך 15 הופעות עונה סדירה. עם זאת, בפלייאוף שידרג שארפ את יכולתו ורשם בסדרה נגד מכבי תל אביב 10.3 נקודות (37% לשלוש) ב-31.7 דקות בממוצע, מה שלא עזר לחבורה של מיקי גורקה להימנע מסוויפ.

את הסגל לעונה הקרובה ישלים הרכז הצעיר עמית ארליך (20, 1.85 מ'). השחקן, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, הוא בנו של רותם ארליך, שהיה אחד השחקנים המובילים בבני הרצליה וזכה עימה בגביע המדינה ב-1995. ארליך החל את קריירת הבוגרים שלו במדי אליצור אשקלון מהליגה הלאומית, ובאמצע עונת 15/16 הצטרף למכבי קריית גת מהליגה הבכירה. בעונה החולפת הוא שיחק במדי עירוני רמת גן מהלאומית, שם רשם ב-26 משחקים שורה סטטיסטית של 6.5 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-17 דקות בממוצע.

שארפ במדי נבחרת העתודה. ימשיך את היכולת הטובה מהפלייאוף?
שארפ במדי נבחרת העתודה. ימשיך את היכולת הטובה מהפלייאוף? (פיבא)

בכך השלימה הקבוצה את הסגל לעונה הבאה כששלושה זרים – טוריאן גרין, חליל קאנסביץ' וג'ף אדריאן – ממשיכים מהעונה שעברה. אליהם הצטרפו הזרים דומיניק ארצ'י ואקסבייר ת'יימס וכן המתאזרח סם סינגר ושון דוסון שהגיע בחוזה לשנתיים.

הרצליה ממשיכה בהכנות לקראת המפגש עם אוסטרוב הפולנית במוקדמות היורופקאפ, ומחרתיים תתארח למשחק הכנה אצל מכבי אשדוד/באר טוביה. המשחקים נגד אוסטרוב יתקיימו ב-24 בספטמבר באולם היובל, וב-28 בספטמבר בפולין. המנצחת במפגש הכפול תתמודד על הכרטיס לשלב הבתים עם פורטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי