DHL אקספרס תמשיך להעניק חסות למכבי ת"א תמורת 1.2 מ' שקל

אלי דריקס
אלי דריקס | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

חברת המשלוחים, שמשמשת כספונסרית של הצהובים מ-2011, האריכה את החוזה בעונה נוספת

(גודל טקסט)

חברת המשלוחים העולמית DHL אקספרס תמשיך להעניק חסות לצהובים גם בעונת 2017/18 תמורת 1.2 מיליון שקל. הקשר בין הצדדים נמשך מאז 2011 והוארך כבר מספר פעמים. בין החסויות של חברת DHL העולמית ניתן לציין את החסות הראשית לאליפות העולם ברוגבי, באיירן מינכן, סבב המרוצים העולמי פורמולה 1, לסטר שהדהימה את אנגליה עם האליפות ההיסטורית ב-2015/16 ועוד.

אלי דריקס, המשנה למנכ"ל המועדון, אמר: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המתמשך.DHL ומכבי ת"א הולכים יד ביד כבר עונה שביעית ברציפות, ואין ספק שהם שותפים רציניים ומלאים לדרך שלנו, ואנו מברכים אותם על כך. זהו חיבור טבעי בין שני מותגי על, הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית, ואני מודה למנכ"ל DHL ישראל יאיר ביטון על החיבור הנפלא בין הצדדים".

"אנו מאמינים בשותפות לטווח ארוך והשקעה בספורט הישראלי", אמר יאיר ביטון, מנכ"ל DHL אקספרס ישראל. "הצלחה, תארים ואליפויות הן מטרות חשובות אך הדרך אותה אנו עוברים עם המועדון משנת 2011 והערכים המשותפים של הישגיות, מהירות ותשוקה להצליח – חשובים לא פחות. בזכות דברים אלו אנו מנצחים יחד. אני מאחל למכבי הצלחה רבה בעונה הקרובה. דרך הפעולה שלנו בעסקים לא שונה מהדרך שבה אנחנו בוחנים חסויות: אנחנו קודם כל מסתכלים על האנשים מאחורי המותג, ומאמינים לחלוטין בהנהלת מכבי".

בעניין אחר, דובר המועדון ב-11 השנים האחרונות ניצן פררו עובר לתפקיד מנהל השיווק ובימים הקרובים ימונה דובר חדש. רועי גלדסטון ימונה לסמנכ"ל תקשורת ודיגיטל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי