צפו בפרפרוגלו מגיע לישראל: "מחכה כבר להצטרף להפועל"

סטראטוס פרפרוגלו
סטראטוס פרפרוגלו | אתר רשמי

זוכה היורוליג לשעבר והרכש החדש של הפועל ירושלים נחת בנתב"ג ונשמע נרגש מהצטרפותו לאלופה: "דיברתי עם פוטיס קציקאריס והוא סיפר לי דברים טובים. אני יודע שהקבוצה זכתה באליפות, נראה לאן נגיע"

(גודל טקסט)

שחקנה החדש של הפועל ירושלים, סטראטוס פרפרוגלו, נחת הבוקר (ראשון) בנתב"ג לאחר שחתם בסוף השבוע האחרון על חוזה לעונה אחת בבירה. הפורוורד היווני ישהה כעת בארץ וימתין לקבוצה שתחזור בהמשך השבוע ממחנה האימונים שלה בספרד.

פרפרוגלו (33, 2.03) מביא איתו ניסיון רב לקבוצה מאחר ורשם מעל 200 הופעות יורוליג וזכה שלוש פעמים בתואר – פעמיים עם פנאתינייקוס ופעם נוספת עם ברצלונה, בה תרם אשתקד 6.4 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע באירופה.

"דיברתי עם המאמן והוא אמר לי דברים טובים על הקבוצה", אמר פרפרוגלו בתחילת דבריו, "יש לנו מטרות גבוהות בעונה הקרובה ואני שמח ומתרגש מאוד להיות פה ולקחת חלק בתהליך הזה. אני יודע שהקבוצה הצליחה מאוד בשנה שעברה ואנחנו רוצים להמשיך כך. אני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה ושנעבוד יחד בהצלחה. פספסתי את משחקי ההכנה כך שאצטרך להשלים פערים ולהכיר את חבריי לקבוצה. אני לא יודע לאן נגיע השנה אבל אני מקווה שנתחרה על כל התארים".

"זה היה קיץ ארוך עבורי, זאת הייתה פעם ראשונה שעשיתי הכנה לבד והתאמנתי לבד", המשיך הרכש החדש של האלופה שחתם בשלב מאוחר בקיץ, "אני מוכן ולא יכול לחכות להצטרף לקבוצה. זאת הפעם הראשונה שאני חותם בקבוצה בשלב כזה אבל דיברתי על המאמן ואני חושב שיש תקשורת טובה בינינו. אני רוצה להיכנס כמה שיותר מהר לעניינים. אני יודע שהקבוצה זכתה באליפות בשנה שעברה והצליחה מאוד. אנחנו רוצים להמשיך כך ונראה עד לאן נגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי