גלבוע/גליל פתחה עונה: "אנחנו יודעים איך לקחת אליפות"

חואקין שוכמן, חיים אוחיון, אריאל בית הלחמי
חואקין שוכמן, חיים אוחיון, אריאל בית הלחמי | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

הבעלים חיים אוחיון הציב מטרות שאפתניות: "אנחנו יכולים להגיע רחוק - פלייאוף עליון ומשם אפשר להמשיך. יש לנו משהו מיוחד השנה". בית הלחמי: "אנחנו מאוד גאים בסגל הזה"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה עם ראשי הקבוצה, המאמן בית הלחמי והקפטן חואקין שוכמן. הקבוצה של בית הלחמי ערכה שינויים רבים בסגל כשכל הזרים עזבו ובמקומן הגיעו הזרים ג'ייקובן בראון, דיאנג'לו הריסון, זאק לידיי וטיילר סטון. הסגל הישראלי כולל את הקפטן חואקין שוכמן שהאריך את חוזהו, כמו גם יחזקאל סקוורר וטל קרפלס שחתמו מחדש ונשארו בקבוצה. מי שהצטרפו לקאדר המקומי הם בן אלטיט והמתאזרח ספנסר וייס, אליהם נוספו בוגרי מחלקת הנוער עמית ראובן ויותם חנוכי.

"יש לנו קבוצה, יש לנו שחקנים וצוות מקצועי שיכול לקחת אותנו רחוק יותר מהתבססות בליגה", אמר הבעלים חיים אוחיון, שהציב מטרות לעונה הקרובה, "אנחנו יודעים איך לקחת אליפות, אף אחד לא יכול לספר לנו. אני מרגיש שיש לנו משהו מיוחד השנה. יש לנו שחקנים זרים שהרבה זמן לא היה לנו חומר כזה. מקבץ של שחקנים שהם ברמות הגבוהות של הכדורסל. כמות שחקנים ישראלים מוכחת שיש לה את היכולת לגדול זה משהו שלא חווינו עד היום כל הזמן".

"כל זה מוביל אותי למחשבה שאנחנו הולכים לדרך ארוכה. יהיו בה ניצחונות, יהיו בה הפסדים, אבל נתמיד ונביא הישגים. אנחנו לא מכוונים להישאר בליגה כמטרה, זה לא מעניין אותי. השנה אנחנו בהחלט יכולים להגיע רחוק יותר. כמובן שקודם פלייאוף עליון ומשם אפשר להמשיך. זה תלוי בנו ולא באף אחד אחר. יש לנו את השחקנים שיכולים להביא אותנו לשם".

המאמן אריאל בית הלחמי הוסיף: "אני מאוד נרגש לשנה החדשה, אני שמח להישאר פה לעוד שנה בגלבוע/גליל. אנחנו מאוד גאים בסגל הזה, כל אחד ואחד נבחר לא בכדי. השחקנים פה צעירים, גם הזרים. הגאווה שלנו היא הישראלים והיסודות שלנו מתחילים משני שחקנים – הקפטן שוכמן וסקוורר. הגאווה שלנו היא השחקנים הצעירים שאנחנו מביאים ממחלקת הנוער. הסגנון שלנו ולאן שאנחנו מכוונים הוא לקבוצה צעירה ואנרגטית שתיתן הכל במגרש".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי