ג'וש סמית: המטרה להראות לקבוצות NBA שיש לי מה לתת

ג'וש סמית'
ג'וש סמית' | מכבי חיפה, אתר רשמי

הפורוורד שהצטרף למסע המשחקים של מכבי חיפה בארה"ב התראיין: "אמרו לי שאני חייב לבקר בישראל". סמואלס הצטרף לאימוני הקבוצה וצבע את שיערו לירוק

(גודל טקסט)
שחקני מכבי חיפה התארחו אתמול (שני) לארוחת ערב במרכז הקהילה היהודית בסולט לייק סיטי. קפטן הירוקים, עוז בלייזר והפורוורד ווילי וורקמן דיברו עם האורחים במרכז הקהילתי והודו להם על קבלת הפנים החמה.


הקבוצה סיפרה על פרוייקט "חיפה הופס לילדים" אותו היא מפעילה ועל הפעילות הקהילתית הענפה של המועדון. השחקנים הצטלמו והעניקו חתימות לכל מי שהגיע לאירוע. מוקדם יותר, הסנטר סמארדו סמואלס הגיע לסולט לייק סיטי והצטרף לאימון הירוקים אחר הצהריים. סמואלס הציג הזדהות עם הקבוצה והגיע עם שיער צבוע בירוק.




כוכב ה-NBA ואלוף תחרות ההטבעות, ג'וש סמית', התייחס להצטרפות שלו לירוקים במסע המשחקים: "המטרה שלי בגדול היא להראות לקבוצות NBA, שלא ראו אותי בשנה האחרונה, שעדיין יש לי הרבה מה לתת, זו הזדמנות טובה בשבילי לבוא ולשחק מול יוטה, אינדיאנה ופורטלנד, שלוש קבוצות NBA שתהיה להן את ההזדמנות לראות, לא רק את מכבי משחקת, אלא גם אותי".





למרות שסמית' עוד לא ביקר בישראל, הוא שמע דברים טובים על ארץ הקודש. "שמעתי שישראל מדהימה וזה מקום שאני חייב לבקר בו. שמעתי שזה מקום לא יאומן, מהרבה אנשים".




סמואלס והשיער הירוק (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי