אוסטין דיי: "הגעתי להפועל ירושלים כדי לנצח"

הפועל ירושלים חוגגת במחזור הפתיחה
הפועל ירושלים חוגגת במחזור הפתיחה | ערן לוף

בבירה מרוצים מהיכולת ב-68:76 ובעיקר מכך שהצליחו לעצור את צמד הכוכבים של נהריה, קורי וובסטר ואלכס יאנג. הפורוורד הוסיף: "אני עושה את ההקרבה שלי למען הקבוצה, מניח שכך גם שאר השחקנים"

(גודל טקסט)

 הפועל ירושלים כמעט מעדה אמש במחזור הפתיחה של הליגה, אולם הצליחה לפתוח את העונה ברגל ימין לאחר ניצחון 68:76 על עירוני נהריה. האלופה הפגינה יכולת חלשה במחצית הראשונה כשהרבתה לאבד ואפשרה לצפוניים לפתוח יתרון משמעותי, אך ריצת 0:16 בתחילת הרבע השלישי הפכה את התוצאה כשחניכיו של קציקאריס ידעו לשמור על ההפרש ולסיים את המשחק עם ניצחון.

בירושלים מרוצים מהעבודה ההגנתית שסיפקו מול קורי וובסטר ואלכס יאנג, שסומנו כמפתחות לניצחון לאור התצוגות ההתקפיות שלהם במשחקי ההכנה עד כה. המבצע הוכתר בהצלחה כשהצמד האמריקני נעצר על 27 נקודות משותפות, אך וובסטר מסיים את ההתמודדות עם אחוזים רעים מהשדה (5-15) ויחס אסיסטים-איבודים שלילי. האדומים, שדאגו לחלק דקות בין כל השחקנים, סיימו את המשחק עם שלושה קלעים בספרות כפולות, כשאוסטין דיי בלט לטובה עם 14 נקודות וארבעה ריבאונדים.

"התחלנו את המשחק די רע", אמר הפורוורד בסיום, "אני חושב שעשינו עבודה הרבה יותר טובה כשהשגנו עצירות ושמרנו טוב יותר במחצית השניה. זה תדלק אותנו בהתקפה ועשה אותנו טובים יותר במחצית השניה. המאמן אמר לנו בהפסקה לשחק טוב יותר בהגנה בהתקפות המעבר. הפסדנו להם בגביע ווינר כי אפשרנו להם יותר מדי נקודות במעבר. במחצית השניה נכנסתי לקצב וקלעתי זריקות, אבל כולם לקחו חלק בריצה ובמשחק שלנו".


דיי. "זה עשה אותנו טובים יותר" (ערן לוף)

דיי התייחס גם למקומו בקבוצה כשחקן מוכשר שעולה כעת מהספסל: "אתה חייב להשלים עם תפקידך, זה הדבר המרכזי שכולם מנסים להתאים את עצמם אליו. כל אחד פה יכול לשחק שלושים דקות, אבל מצד שני אולי לא תהיה לך את האפשרות לנצח וזאת הסיבה שבאתי לפה. זה כיף לקלוע עשרים נקודות ומעלה במשחק, אבל להפסיד זה לא ממש כיף. אני עושה את ההקרבה ואני מניח ששאר השחקנים מנסים להבין את ההקרבה שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי