מכבי חיפה למען יהודי מיאמי: "זה היה כבוד גדול עבורנו"

מכבי חיפה למען הקהילה
מכבי חיפה למען הקהילה | אתר רשמי

הירוקים, השוהים בארצות הברית כחלק מהכנתם לעונה, התייצבו לפעילות קהילתית במרכז בעיר ובנוסף סייעו לתושבי פורטו ריקו. גם משחק כדורסל היה, יבזורי הצטיין

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה התייצבה הבוקר בארצות הברית לפעילות קהילתית לתלמידי כיתות ג'-ז' במרכז הקהילתי היהודי במיאמי. אנג'ל רודריגז, תושב העיר, יחד עם דניאל קופרברג, נתנאל ארצי, גל ברוך ועוזר המאמן אילן עמר, העבירו את הפעילות ל-50 תלמידים. "לחזור הבית ולגייס תרומות לילדים בישראל ולסיוע בפורטו ריקו וגם לשמש מודל לחיקוי חיובי, זה הדבר החשוב באמת", אמר רודריגז.


הירוקים שוחחו עם הילדים על החשיבות בפעילות קהילתית וגם על הניסיון שלהם כשחקני כדורסל בישראל. אילן עמר והשחקנים חילקו את התלמידים לתחנות כדורסל שונות ולימדו אותם שליטה בכדור. לאחר האירוע כולם הצטופפו לתמונה קבוצתית עם השחקנים.


 



בנוסף, עמר והשחקנים הצטרפו לשאר הקבוצה לקראת משחק הצדקה מול אוניברסיטת סיינט תומאס. מעל ל-530 צופים הגיעו לעודד את מכבי חיפה ונופפו בדגלי ישראל לאורך המשחק. ההכנסות מהמשחק נתרמו לפרויקט "חיפה הופס" של המועדון וכן למאמצי הסיוע לפורטו ריקו. במשחק ניצחו הירוקים 66:95, כאשר דגן יבזורי הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, הקפטן עוז בלייזר תרם 17 נקודות ו-5 אסיסטים ונתנאל ארצי רשם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. עוד בלט פרדריק בורדיון שקלע גם הוא בספרות כפולות וסיים עם 14 נקודות, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות.





לאחר המשחק בלייזר ובורדיון סייעו להעמיס בקבוקי מים שיוטסו לפורטו ריקו, כחלק ממאמץ הסיוע והתרומות באירוע. "זה היה אירוע נהדר למען מטרה חשובה", אמר בלייזר. "היה כבוד גדול לראות את התמיכה שזכו לה מכבי חיפה, מדינת ישראל ופורטו ריקו, מהקהילה בפלורידה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי