פרחוסקי: עשינו הרבה טעויות אבל הצלחנו לכפר עליהן ולנצח

ארט פרחוסקי
ארט פרחוסקי | לירון מולדובן

למרות הניצחון של מכבי ת"א 68:82 על אילת, הסנטר יודע: "זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו". בקבוצה לא מרוצים מכמות איבודי הכדור ומתכוונים לעבוד על התיאום ההתקפי לקראת באמברג ביורוליג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה את העונה ברגל ימין לאחר שאתמול (שני) ניצחה את הפועל אילת 68:82 במחזור הפתיחה של הליגה. שחקניו של נבן ספאחיה הציגו משחק הגנה טוב כשעצרו את אילת על שלושים נקודות במחצית הראשונה והורידו לא פחות מ-49 ריבאונדים (13 בהתקפה), שאפשרו להם להשיג נקודות קלות מתחת לסל. ג'ון דיברתולומיאו המשיך ביכולת הטובה ממשחקי ההכנה עם 14 נקודות, בעוד דשון תומאס המשיך לעלות מהספסל וקלע 16 נקודות ב-22 דקות.

עם זאת, בקבוצה לא מרוצים מכמות איבודי הכדור בפרט ובכלל מניהול המשחק שהציגו. אחרי הופעות התקפיות מרשימות בגביע ווינר שכללו הנעת כדור מהירה ופרגון, קצב המשחק של הצהובים נעצר אמש דווקא עם חזרתם של צמד הרכזים נוריס קול ופייר ג'קסון. השניים חיברו תשעה איבודי כדור משותפים (מתוך 18 קבוצתיים, לעומת 14 אסיסטים בלבד), ותקעו את ההתקפה הצהובה עם מהלכי אחד על אחד שלא תואמים לסגנון שמנסים להכתיב בקבוצה.

ספאחיה התייחס לאיבודי הכדור: "קול וג'קסון איבדו הרבה כדורים בגלל שהם בקושי התאמנו איתנו". בצוות המקצועי מתכוונים לעבוד על התיאום ההתקפי ולהפחית את איבודי הכדור כבר במשחק הקרוב מול באמברג, שנחשבת לקבוצת הגנה טובה שיודעת לנצל את חולשות היריבה.

ארט פרחוסקי, שסיים את ההתמודדות עם תשע נקודות, אמר בסיום: "זה היה משחק פיזי וקשוח. עשינו הרבה טעויות במהלך המשחק, אבל בסופו של דבר הצלחנו לכפר עליהן ולנצח אותו. היו לנו הרבה איבודים, זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו. היכולת שלנו בריבאונד חשובה. המאמן אומר לנו שבזמן שהגבוהים סוגרים לריבאונד, השחקנים הנמוכים יותר צריכים לעזור בריבאונד. זו הסיבה שכולם משתתפים במאבק בכל ריבאונד ואני חושב שזו נקודת חוזקה שלנו. אני מתרגש לפני המשחק מול באמברג. זה משחק יורוליג ראשון והוא יהיה מעניין עם מצ'-אפ קשוח".

ג'ון דיברתולמיאו בעוד משחק נהדר (מנהלת הליגה)
ג'ון דיברתולמיאו בעוד משחק נהדר (מנהלת הליגה) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי