מרטינז ייעדר, בלייזר: "המסע בארה"ב גיבש אותנו"

עוז בלייזר
עוז בלייזר | צילום: אודי ציטיאט

הירוקים שבו לישראל אחרי שלושה משחקים נגד קבוצות NBA וסיימו את ההכנות למשחקם הראשון בליגה מול מכבי אשדוד/באר טוביה. רחימי: "נרגש לפגוש את בראד גרינברג"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה שבה אתמול (שני) ממסע ההכנה בארה"ב והיום היא השלימה את הכנותיה להתמודדות מחר (רביעי, 19:30) מול מכבי אשדוד/באר טוביה. כזכור, חיפה נעדרה ממחזור הפתיחה נגד ראשון לציון בעקבות מסע המשחקים וכעת היא תערוך את משחקה הראשון העונה בישראל לאחר הכנה לא משכנעת.

הירוקים חזרו כאמור ממסע המשחקים נגד קבוצות מהליגה הטובה בעולם במאזן 3:0 וכשהם ללא ג'וש סמית' וסמארדו סמואלס, שחיזקו אותם במחנה בלבד. סמואלס חתם השבוע בכוכב האדום בלגרד, בעוד סמית' נשאר במולדתו בניסיון להשיג חוזה אצל אחת מקבוצות ה-NBA. בנוסף, בחיפה יגיעו להתמודדות מחר בסגל חסר מכיוון שלוק מרטינז, שסובל מפציעה בלסת, לא נרשם למשחק.

בחיפה יתקלו במשחק בפנים מוכרות כשמאמן מכבי אשדוד הוא בראד גרינברג, שהצעיד את הירוקים לאליפות הראשונה והיחידה בתולדותיהם. גרינברג רשם הצלחה אדירה במועדון מהכרמל ומי ששיתף איתו פעולה באותה עת הוא עופר רחימי שמונה לאחר מכן למאמן הקבוצה. אשדוד מגיעה למשחק במומנטום שלילי לאחר שהפסידה במחזור הקודם לגלבוע/גליל כששמטה יתרון נאה בסיום ונכנעה לצפוניים לאחר הארכה.


רחימי. נרגש לפגוש את בראד גרינברג (ערן לוף)

"מרגש לפתוח עונה חדשה", אמר מאמן מכבי חיפה עופר רחימי, "מצפה לנו משחק לא פשוט באשדוד ואני באופן אישי נרגש לשחק מול בראד גרינברג, ממנו למדתי רבות. אני מקווה שנדע להגיע למשחק בשיא הפוקוס והמחויבות, כדי לפתוח את העונה ברגל ימין".


עוז בלייזר
הוסיף: "כולנו מתרגשים מאוד להתחיל את העונה. חזרנו ממסע משחקים שגיבש אותנו מאוד ונקווה שזה יעזור לנו כבר מחר באשדוד. אשדוד קבוצה טובה, במיוחד בבית. אנחנו מצדנו עשינו את ההכנה שלנו ונבוא להילחם במטרה להתחיל את העונה עם ניצחון חשוב".

עוד באותו נושא: עוז בלייזר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי