מתאחד עם פרנקו: גפני חתם בהפועל ת"א עד תום העונה

טוני גפני
טוני גפני | אתר רשמי

הפורוורד בן ה-33 (2.06 מטרים) עזב את הליגה היפנית ושב לקדנציה שלישית בישראל, ישתף פעולה בשנית עם המאמן איתו זכה באליפות ב-2015

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו רק אתמול (שישי) בספורט1, טוני גפני מצטרף להפועל תל אביב, כך אישרו הבוקר האדומים בהודעה רשמית אחרי שהצליחו לשחררו מחוזהו ביפן ולהחזירו לקדנציה שלישית בישראל. הוא יגיע לישראל בימים הקרובים וחוזהו יסתיים בתום העונה.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו, שאימן את גפני וביחד השניים זכו בתואר האליפות ב-2015, מסר: "אני שמח מאוד על ההצטרפות של טוני. כאדם הוא נכס לקבוצה ברמת המחוייבות והתחרותיות ואני בטוח שהוא יתרום לנו בכל אספקט של המשחק באופן מיידי ויעזור לנו להתקדם משמעותית כקבוצה".

"היינו בקשר עם טוני במהלך הקיץ, ואני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להחתים אותו", הוסיף יו"ר המועדון רמי כהן, "אנחנו חושבים כל הזמן, יחד עם הצוות המקצועי, איך לשפר את הקבוצה ולהיות הכי טובים שאפשר. אני מאמין שנגלה שהסבלנות שלנו השתלמה".


גפני ופרנקו ב-2015. חוזרים לשתף פעולה (עדי אבישי)

ב-2015 כזכור שיחק גפני בהפועל ירושלים והוא היה שותף לזכייה בצלחת לצד המאמן דני פרנקו, כיום כמובן על הקווים של הפועל תל אביב. הפורוורד האמריקאי (33, 2.06) החל את הקריירה המקצוענית בארץ כשחתם בהפועל גלבוע/גליל. בהמשך עבר גם בטלקום בון וחובנטוד בדאלונה, לפני שחזר לקדנציה שנייה בארץ הקודש. בעונה שעברה שיחק באלבה ברלין ואת העונה הנוכחית פתח בקבוצת צ'יבה ג'טס מהליגה היפנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי