שבת, 20:30: הפועל ירושלים המוכה תגיע לגן נר

יותם הלפרין
יותם הלפרין | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד הכואב ביורוקאפ, האלופה תשחק נגד גליל/גלבוע, ומול ספרלוק בהופעת בכורה

(גודל טקסט)
בצל ההפסד הכואב לבודוצ'נוסט ביורוקאפ, הפועל ירושלים תתארח מחר (שבת, 20:30) בגן נר למשחק נגד הפועל גלבוע/גליל. התחושות הקשות בשורות האלופה לאחר התבוסה למונטנגרים וההדחה המתקרבת מהמפעל עדיין באוויר, אך בקבוצה מעדיפים לשים את המשחק הזה מאחוריהם ולהתרכז בהתמודדות מחר מול הקבוצה של בית הלחמי. ירושלים לא רשמה למשחק את אלן אומיץ' ואיגור מאיור שיצפו בחבריהם מהצד. 


בזמן שבבירה נמצאים בבעיות, גלבוע/גליל רשמה שבוע נהדר כשהביסה ב-25 הפרש (74:99) את בני הרצליה. למרות החיסרון בזר בעקבות עזיבתו של טיילר סטון, האדומים-לבנים רשמו ניצחון גדול באולם היובל שהוביל בסופו של דבר לפיטוריו של מיקי גורקה מהקבוצה מהשרון. מי שבלט במשחק היה בן אלטיט שרשם שיא קריירה עם 19 נקודות ובגלבוע מקווים שהוא ימשיך בגרף השיפור גם במשחקים הקרובים.




בינתיים, הקבוצה של אריאל בית הלחמי החתימה את טריסטן ספרלוק שיכנס לנעליו הגדולות של סטון ויערוך מחר הופעת בכורה. יחזקאל סקוורר הפצוע לא ישתתף גם הפעם, אך בהיעדרו ג'ייקובן בראון קיבל בלעדיות על עמדת הרכז בגלבוע/גליל ומסר לא פחות מ-14 אסיסטים ללא אף איבוד במחזור שעבר. זו הכמות הכי גדולה של אסיסטים בלי לאבד מאז נובמבר 2002, אז חילק קורי גיינס 17 אסיסטים ללא אף איבוד ב-70:102 של מ.כ חיפה על עירוני ר"ג. מאז רשמו ארבעה שחקנים מאזן של 14 אסיסטים מול איבוד בודד: למונט ג'ונס באוקטובר 2007, אבי בן שימול במאי 2015 ודרווין קיצ'ן בינואר האחרון.

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי