ספאחיה: לא אבכה אם נפסיד משחק או שניים. אין זמן להתאמן

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | מנהלת הליגה

מאמן מכבי תל אביב הבהיר לאחר הניצחון בנהריה: "אני לא מרוצה, זה רחוק מהסטנדרט שלי". מייקל רול לא ימריא למוסקבה ויטופל בארץ. אריק אלפסי: "להפסיד כשאתה קולע 90 נקודות בבית זה קצת אכזרי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק בשישי הקרוב מול צסק"א מוסקבה במסגרת היורוליג, אבל הערב (שלישי) היא השכיחה את ההפסד להפועל חולון כשגברה 90:98 במשחק חוץ את עירוני נהריה.

בסיום המאמן נבן ספאחיה הבהיר: "אני לא מרוצה מאיך ששיחקנו. אין לנו זמן להתאמן, אנחנו מגיעים ממשחק למשחק וצריכים להתאושש. כדי לפתור את הבעיה הזאת צריך להתאמן באמת, אבל תחת התנאים האלה לפחות ניצחנו את המשחק. אני לא אבכה אם נפסיד משחק אחד או שניים".

עוד אמר ספאחיה על גישתו שאפשר להפסיד לעתים: "עבורי מה שיותר חשוב זו הגישה של השחקנים למשחק. לפעמים היריבה טובה יותר כמו שהיה עם חולון, אבל צריך להתאושש ולהגיע במחשבה שהמשחק הבא חשוב. גם היום, למרות שביצענו כל כך הרבה טעויות, בעיקר בהגנה. לא ראיתי שיפור רציני בכמות האיבודים שלנו. איבדנו כמה כדורים פחות, אבל זה עדיין רחוק מהסטנדרט שלי"


ספאחיה. מרוצה מהניצחון, לא מהדרך (דני מרון)

מכבי תל אביב הודיעה לאחר המשחק שמייקל רול יזכה למנוחה ולא ימריא עם הקבוצה למוסקבה. המאמן התייחס למפגש הבא ביורוליג ואמר: "אם אתה רוצה להיות במשחק נגד צסק"א, אתה צריך לתת את אחד המשחקים הכי טובים שלך בעונה. צריך לשחק טוב גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מקווה שנספק משחק כזה, אבל כמו שאמרתי חסרים לנו כמה אימונים כדי לתקן את הבעיות שלנו. יש לנו יום וחצי לפני הנסיעה למשחק ואני מקווה שנספיק לתקן משהו".

אריק אלפסי אמר מן העבר השני: "להפסיד כשאתה קולע 90 נקודות בבית זה קצת אכזרי, אבל לא שמרנו טוב. הם קלעו טוב מבחוץ היום, מה שהם לא עשו במשחקים האחרונים. היינו רכים מדי בצבע, בעיקר בחצי הראשון, והייתי רוצה לראות יותר אגרסיביות גם בהגנה שלנו על החדירות שלהם. אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה שלנו באימונים. הכל קל מדי – החדירות היו קלות מדי, הגבוהים שלהם קיבלו את הכדור עמוק בצבע. אנחנו צריכים לשפר את הדברים האלה ולתקן את הטעויות. מצד שני מסרנו הערב 25 אסיסטים, שיתפנו את הכדור והגענו למבטים טובים אבל זה לא מספיק נגד קבוצה שיכולה לגמור את המשחק בכמה דקות.

על כריס סמית': "הוא יוסיף לנו בעיקר הגנה. הוא גארד חזק ששומר טוב מאוד על הכדור. חסרים לנו שחקנים שיהיו יותר אגרסיביים על הכדור. יש לנו הרבה נשקים התקפיים, אבל אנחנו צריכים לאזן את זה. אנחנו צריכים לשחק בשני צידי המגרש והשחקנים פה צריכים להבין את זה".

עוד באותו נושא: נבן ספאחיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי