מורן רוט הגיש תביעה נגד בני הרצליה והפועל ירושלים

מורן רוט. 8 נקודות
מורן רוט. 8 נקודות | צילום: מנהלת ליגת העל

הרכז פתח בהליכים נגד שני המועדונים בסך 400 אלף שקל ו-30 אלף שקל בהתאמה. התביעה נגד הקבוצה מהשרון, שנחשבת למרכזית יותר, נובעת משבירת חוזה לטענת השחקן. חנוכי ייעדר כחודש וחצי

(גודל טקסט)
מורן רוט תובע את בני הרצליה והפועל ירושלים. הרכז הישראלי הגיש בימים האחרונים תביעה נגד שני המועדונים בהם שיחק בעבר כשהתביעה המשמעותית יותר הוגשה כלפי הקבוצה מהשרון שהייתה למעשה תחנתו האחרונה של השחקן בקריירה.


רוט תובע את בני הרצליה בסכום של 400 אלף שקל בשל הפרת חוזה לאחר שהקבוצה החליטה בקיץ 2016 לשחררו מהקבוצה. כזכור, הרכז הישראלי חתם בקיץ 2015 על חוזה לשנתיים, אך לאחר עונה אחת הודיעו לו ראשי הקבוצה על שחרורו, זאת למורת רוחו של רוט. בהרצליה טענו כי השחרור נעשה בשל מצבו הרפואי שמגביל אותו מכיוון שרוט נפצע במהלך העונה, נעדר כשלושה חודשים והציג יכולת חלשה לאחר חזרתו. באותה עונה הוא שותף ב-17 משחקים בלבד ותרם רק 4.6 נקודות לצד 3.5 אסיסטים בשבע עשרה דקות משחק בממוצע.



התביעה נגד הפועל ירושלים נחשבת לקטנה יותר ומסתכמת בסכום של 30 אלף שקל. מספר חודשים לאחר שחרורו, רוט הצטרף לאימוני הקבוצה מהבירה ובשל מחסור בישראלים הגיעו הצדדים להסכמה שהשחקן יחתום בירושלים לחודש כחיזוק זמני. הסיכום שהושג בין הצדדים לא הגיע בסופו של דבר לכדי חתימה וכעת רוט הגיש תביעה גם נגד האלופה.

* מכבי ראשון לציון קיבלה היום (רביעי) את תוצאות הבדיקה של ניצן חנוכי, שקבעו כי הוא סובל מקרע של הרצועה הצידית בברך. המשמעות היא כי הגארד ייעדר כחודש וחצי מסגל של שמוליק ברנר. כזכור, חנוכי נפגע במחזור האחרון מול הפועל אילת והעלו חשש אצל מכבי ראשון לציון מהיעדרות ארוכה של חנוכי. הגארד המוביל של הכתומים שותף העונה בכל תשעת המחזורים בליגת העל ותרם 6.6 נקודות, 2.6 אסיסטים ו-2.7 כדורים חוזרים ב-26 דקות בממוצע. 


פגיעה קשה. חנוכי (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי