שולמן עוזב את הפועל ת"א, ויחתום בראשון לציון

טוני גפני ואייל שולמן
טוני גפני ואייל שולמן | עדי אבישי

הרכז הישראלי סיים את חוזהו הזמני אצל האדומים ויעבור לקבוצה מעיר היין. החבורה של די פרנקו סיימה את ההכנות לקראת ההתמודדות מול נס ציונה מחר (שבת, 18:30)

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב את תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 18:30) מול עירוני נס ציונה. דווקא אחרי הניצחון המרשים על ראשון לציון עם הופעת בכורה חלומית של טוני גפני, הפועל תל אביב הפסידה במחזור הקודם למכבי אשדוד ובקבוצה רוצים לרשום ניצחון על העולה החדשה שיחזיר אותם למסלול הניצחונות.

בנושא אחר, אייל שולמן עוזב את הפועל תל אביב. חוזהו הזמני של השחקן שהצטרף בקיץ לאדומים הגיע לסיומו ובקבוצה החליטו לא להחתימו מחדש בשל ריבוי השחקנים בעמדות הגארדים. "אנו מודים לאייל על תקופתו הקצרה באדום ומאחלים לו הצלחה בקבוצתו החדשה", נמסר בהודעה הרשמית שיצאה מהמועדון.

שולמן הגיע להפועל לאחר שעבר בחמש תחנות שונות בליגת העל ובהן מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה. הרכז הישראלי קיבל העונה תשע דקות בממוצע למשחק במדי האדומים והשיב עם 3 נקודות ו-0.6 אסיסטים בתשע ההופעות שרשם. במשחק האחרון נגד מכבי אשדוד/באר טוביה הוא שותף לדקה אחת בלבד מבלי שהשפיע על המשחק וזה היה למעשה משחקו האחרון בקבוצה.

הישראלי לא צפוי להיות הרבה זמן ללא קבוצה וכבר החל במשא ומתן עם מכבי ראשון לציון. הקבוצה מעיר היין סובלת מסגל ישראלי קצר בעקבות פציעתו של ניצן חנוכי לחודש וחצי, ובעקבות כך התקבלה ההחלטה לצרף את שולמן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי