הפועל אילת: זאק ארווין יגיע לתקופת מבחנים

דרוקר. החליט להמשיך בעיר היין
דרוקר. החליט להמשיך בעיר היין | צילום: אודי ציטיאט

הגארד האמריקאי, בוגר מכללת מישיגן, ינסה להרשים בחודש הקרוב כשייבחן במועדון. באילת נזהרים עם החתמת הזר הבא היות והוא ימלא עבורה את מכסת הזרים העומדת על שמונה

(גודל טקסט)

הפועל אילת מציגה שיפור במשחקיה האחרונים וברחה מתחתית הטבלה, אולם במועדון ממשיכים לחפש חיזוק לקבוצה. היום (שלישי) החתימה אילת את הגארד זאק ארווין לתקופת מבחנים של כחודש, בסיומה יוחלט אם להחתימו עד תום העונה או לשחררו. באילת זהירים בהחתמת שחקן זר נוסף היות והם החתימו עד כה שבעה זרים ונותרה להם החתמה אחת בלבד כדי למלא את מכסת הזרים העומדת על שמונה, סיטואציה שלא תאפשר להם להתחזק בהמשך במידה וירצו בכך.


ארווין (1.98,23) בוגר מכללת מישיגן, במדיה שיחק ארבע שנים ורשם בממוצע 11.3 נקודות למשחק, כאשר בעונת השיא שלו הוא קלע 14.2. הגארד לא נבחר בדראפט האחרון וניסה גם את מזלו בליגת הקיץ ללא הצלחה. בקיץ האחרון הוא חתם בפזארו האיטלקית, אך עזב אותה בטרם התחילה העונה בשל סיבות אישיות. כעת הוא מגיע לאילת ובמידה ויחתום בה לשארית העונה זו תהיה גם תחנתו הראשונה כשחקן מקצוען.






אילת, כאמור, מציגה שיפור בחודש האחרון וניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים. אחרי שהפסידה למכבי חיפה בבכורה של שרון דרוקר על הקווים, המועדון הדרומי ניצח את שני משחקי הליגה האחרונים והביס השבוע גם את מכבי רחובות (67:95) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. מלבד פיטוריו של מאיר טפירו והחלפתו בדרוקר, אילת ערכה שינויים גם בסגל השחקנים כשהיא שחררה את הזרים דמיון ג'יימס, דנזל באולס ואלאנדו טאקר וצירפה את דרווין קיצ'ן שהגיע לקדנציה רביעית בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי