הפועל תל אביב הודיעה: ג'רל מקניל הועמד לדין פנימי ונקנס

אוסטין דיי מול ג'רל מקניל
אוסטין דיי מול ג'רל מקניל | דני מרון

הקבוצה העמידה את השחקן בפני וועדת משמעת פנימית והטילה עליו "קנס כספי כבד" מבלי לפרט את הסכום. רמי כהן: "שחקני הפועל מחויבים להתנהג כספורטאים ולשמש דוגמה. אני בטוח שהם למדו את הלקח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הטילה היום קנס כספי על ג'רל מקניל בעקבות הרחקתו במשחק הליגה האחרון מול בני הרצליה. במועדון לא מציינים את סכום הקנס אך מבהירים כי מדובר בסכום גבוה. כזכור, במהלך הרבע הראשון הגארד ספג עבירה טכנית שניה כשהיה על הספסל והורחק, אך מקניל זעם על ההחלטה של השופט דן ילון ורץ לעברו באופן מאיים עד שנבלם על ידי חבריו לקבוצה.


בהודעה שימצאה מטעם המועדון נכתב כי "בעקבות הרחקתו במשחק הליגה האחרון מול בני הרצליה, שחקן הקבוצה ג'רל מקניל עמד היום לוועדת משמעת פנימית. על מקניל, שהביע בשנית חרטה על מעשיו הוטל קנס כספי כבד". יו"ר הקבוצה, רמי כהן, התייחס לנושא: "שחקני הפועל מחויבים להתנהג כספורטאים ולשמש דוגמה. אני בטוח שג'רל וחבריו לקבוצה למדו את הלקח והתנהגות לא מקובלת שכזו לא תישנה".



למרות שהשחקן עמד בפני וועדת משמעת של הקבוצה וגם נקנס אוטומטית ע"י האיגוד ב-12 אלף שקלים בשל הרחקתו, בית הדין של איגוד הכדורסל החליט להעמיד את מקניל לדין ביום החמישי הקרוב. תובע האיגוד, עו"ד טל אור, הגיש את מסקנותיו ובהן דרישה להשית על השחקן עונש קשה הכולל: הרחקה בפועל מארבעה משחקים רשמיים, קנס כספי בפועל בסך של 28 אלף שקלים (בנוסף לקנס האוטומטי בסך 12 אלף שקלים), והרחקה על תנאי למשך שנתיים משמונה משחקים רשמיים במקרה של עבירה חוזרת.


שחקן הקבוצה ג'רל מקניל עמד היום לוועדת משמעת פנימית. על מקניל, שהביע בשנית חרטה על מעשיו, הוטל קנס כספי כבד.

"שחקני הפועל מחויבים להתנהג כספורטאים ולשמש דוגמה", אמר יו"ר המועדון רמי כהן, "אני בטוח שג'רל וחבריו לקבוצה למדו את הלקח והתנהגות לא מקובלת שכזו לא תישנה" pic.twitter.com/0nFWh2TmOp

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) December 26, 2017

אתמול הגיש מקניל מכתב התנצלות לאיגוד בו הביע את התנצלותו על התקרית שאירעה: "אני מעוניין להביע את סליחתי הכנה והעמוקה בקשר להתנהגותי במשחק בשבת", כתב השחקן, "ההתנהגות שלי לא משקפת את האישיות שלי או את הדרך בה אני מתנהג במהלך הקריירה. אני יודע שכשחקן כדורסל אני צריך להוות דוגמא לאוהדים ולחברי לקבוצה ואני מבין שהתנהגותי לא מתקבלת על הדעת. שמעתי אנשים שאומרים שניסיתי לפגוע בשופט, אבל כמובן שזה לא נכון. אני מצטער על הדברים שאמרתי בלהט המשחק, אבל מעולם לא התכוונתי לפגוע במישהו פיזית. אני מתנצל על התנהגותי ואני יכול להבטיח שזה לא יקרה שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי