מייקל אפברה הודיע להרצליה על דעת עצמו: "אני עוזב"

מייק אפברה
מייק אפברה | מנהלת הליגה

הגארד לא הגיע לאימון היום והודיע לראשי הקבוצה כי הוא עוזב את המועדון: "אין כימיה, אי אפשר להצליח ככה". בהרצליה, לה נשאר עוד החתמת זר אחד בסגל, יחפשו כעת גארד שיתפוס את מקומו

(גודל טקסט)

הבלאגן בבני הרצליה נמשך: מייקל אפברה הודיע הבוקר (רביעי) לראשי המועדון כי הוא עוזב את הקבוצה לאלתר. הגארד קיבל את ההחלטה באופן חד צדדי וללא הסכמת בני הרצליה, שלא יודעת עדיין כיצד להגיב לאירוע שתפס אותה בהפתעה מוחלטת. "לא ראינו את זה בא", הודו בקבוצה, "אנחנו גם ככה במצב בעייתי ועכשיו זה קרה לנו".

אפברה הגיע לפני חודש וחצי בניסיון להוציא את הקבוצה מהבוץ, אך ההתבססות בתחתית הוציאה תסכול רב. "אין כימיה, אף אחד לא מתקשר אחד עם השני והקבוצה אנוכית", ירה לאחר ההפסד לראשל"צ לפני שבועיים, "שחקנים צריכים להקריב. יש אנרגיה שלילית, אנחנו צריכים חיוביות. כשמישהו קולע השחקנים על הספסל לא מריעים. אנשים יושבים עם פרצוף חמוץ וכועסים שהם לא משחקים. ככה אי אפשר להצליח".

הגארד האמריקאי-ניגרי הגיע כאמור כדי לחזק את הקבוצה והפך במהרה למוציא לפועל העיקרי שלה, יחד עם שון דוסון. בארבעת המשחקים בהם שותף מאז הגעתו תרם אפברה 17.3 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. עם זאת, במשחק שמינית גמר הגביע נגד הפועל תל אביב הוא קלע שש נקודות בלבד.

שיבק
שיבק. רק זה היה חסר (ערן לוף)

בהרצליה נמצאים כעת במצב בעייתי כשנותר להם מקום להחתמת זר נוסף אחד בלבד, זאת לאחר שהקבוצה רשמה כבר שבעה זרים לליגה. בהרצליה חיפשו תחילה רכז שיעזור בניהול המשחק, אך כעת בקבוצה מחפשים קומבו גארד שיוכל לשחק בין שתי העמדות ולעזור בניהול המשחק ובצבירת נקודות. הקבוצה של אריק שיבק מדורג בתחתית הטבלה עם שמונה הפסדים ושני ניצחונות, והמשחק הבא שלה יהיה רק בעוד שמונה ימים נגד מכבי אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי