ספאחיה: קול הגיע בגישה לא נכונה, לא אהבתי את מה שהוא עשה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א זעם לאחר ה-94:91 לגלבוע/גליל: "שחקנים קיבלו הזדמנות ושיחקו כדורסל נוראי. אני מצטער בפני האוהדים והמועדון. ההפסדים האלו הם חלק מהחולי שלנו. אצטרך לעבוד על דברים בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה הערב (שבת) הפסד שלישי העונה בליגת ווינר סל כשנכנעה 94:91 בהיכל מנורה מבטחים להפועל גלבוע/גליל. למרות ההפסד, הצהובים שומרים על המקום הראשון בליגה וינסו להתאושש ביום שישי במשחק חוץ לא פשוט מול מילאנו ביורוליג.

"שחקנים קיבלו הזדמנות אבל שיחקו כדורסל נוראי", אמר בסיום נבן ספאחיה. "נוריס קול הוא אחד מהשחקנים שהגיעו למשחק הזה בגישה הלא נכונה ולכן הורדתי אותו לספסל. זה סיכון להוציא שחקן כזה, אבל זו הייתה ההחלטה שלי. המאמן תמיד אשם, אבל לא אהבתי את מה שהוא עשה הערב על הפרקט".

"אני רוצה לתת קרדיט ליריבה שלנו", הוסיף הקרואטי. "הם שיחקו מדהים. אני חושב שאנחנו אחת הטובות ביורוליג בלא לאבד כדור, אבל הם כפו עלינו 23 איבודים. זה עניין של ריכוז ואנרגיה ולא היינו במוד הנכון לליגה. החדשות הטובות היחידות זה שהדרך עדיין ארוכה. אני מצטער בפני האוהדים והמועדון, כי אין סיבה לשחק כך".

המאמן סיכם: "זה חלק מהחולי שלנו. כמאמן אני לוקח אחריות מלאה על ההפסדים האלו. נישאר חיוביים, אבל אני אצטרך לעבוד על דברים בחדר ההלבשה שלנו כדי לשנות את זה. זה מוזר, אבל משום מה יותר קשה לנו להתכונן לליגה מאשר ליורוליג".

נוריס קול. ספג מתקפה חריפה (אודי ציטיאט)
נוריס קול. ספג מתקפה חריפה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי