רחימי: ניתן את הכל מול עירוני נהריה

עופר רחימי
עופר רחימי | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה רוצה לפצות את האוהדים המתוסכלים ולצאת מהבוץ, פרדריק בורדיון שוחרר. האורחים ירצו לשחזר את הניצחון מהסיבוב הראשון בליגה. יבזורי יקבל מגן הוקרה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח מחר (ראשון, 20:30) את עירוני נהריה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל. סגנית האלופה מגיעה בתקופת שפל לאחר שהפסידה בשבעת המחזורים האחרונים, ותנסה להתאושש מול נהריה, שלא ניצחה במשחק חוץ מאז אוקטובר. ברוממה יודעים שהפסד נוסף יכול לגמור עבורם את העונה מוקדם מהצפוי.

מאמן הירוקים עופר רחימי התייחס למצב הקבוצה ולתחושת האכזבה כלפי הקהל: "מעבר לחשיבות הגדולה של המשחק, אנחנו מגיעים לשחק בשביל האוהדים, ניתן את הכל ביום ראשון". גם ווילי וורקמן דיבר, ואמר: "רק ניצחון. זאת האפשרות היחידה. דיברנו מספיק. הכל או כלום, זה הכדורסל". הרכז פרדריק בורדיון שוחרר מסגל הקבוצה לאור היכולת הירודה שהפגין מתחילת העונה, כשקלע רק 2.7 נקודות בממוצע ב-14 המשחקים בהם שותף.

הקבוצה הצפונית, לעומת זאת, באה במצב רוח טוב לאחר הניצחון 97:101 על גלבוע גליל במחזור שעבר. יהונתן שולדבראנד נמצא בכושר מצוין עם 72.2% מעבר לקשת בשלושת המחזורים האחרונים.

המאזן בין הקבוצות בליגה עומד על 10:12 לטובת נהריה, שניצחה גם ב-2 מתוך 3 המשחקים בעונה שעברה. המפגש בסיבוב הקודם הסתיים בתוצאה 73:83 לנהריה. המאזן בין השתיים ברוממה, לעומת זאת, הוא 5:6 לירוקים, כשהניצחון האחרון של הקבוצה הצפונית בחיפה היה באפריל 2016.

לפני המשחק ייערך טקס הענקת מגן לדגן יבזורי לכבוד הגעתו ל-2,000 נקודות בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי