"אנחנו רואים בחומרה את תגובות שחקני מכבי ת"א כנגד השופטים"

ג'קסון
ג'קסון | עדי אבישי

מנהלת הליגה מגנה את התנהגות שחקני הצהובים בסיום הגמר ואת הדברים החריפים שאמרו: "צריך לשמור על כבוד השופטים ואסור להאשימם ברמאות או בשיפוט מגמתי". איגוד השופטים: "נבקש להעמידם לדין"

(גודל טקסט)
ההשתלחות של שחקני מכבי תל אביב בסיום גמר הגביע אתמול (חמישי) בשופטי המשחק, לא השאירה אדישה את ראשי מנהלת הליגה. כזכור, בסיום המשחק זעמו שחקני הצהובים, טענו שהשיפוט היה מגמתי, אלכס טיוס צייץ בטוויטר שלו שצריך להעיף את כל השופטים מכאן, פייר ג'קסון החריף וכתב שהכדורסל הישראלי הוא "חרא" וגם דיאנדרה קיין טען שעל הפרקט שיחקו שמונה נגד חמישה.


הבוקר החליטה מנהלת הליגה להתייחס לאירועים ומסרה הודעה רשמית: "מנהלת הליגה רואה בחומרה את תגובות שחקני מכבי ת"א כנגד השופטים במשחק הגמר ובמשחקי הליגה בכלל. המנהלת מבינה ולא שופטת אדם בצערו אך יש להבין ולקחת בחשבון שתגובות קשות של שחקנים ואנשי צוות כנגד שופטים גורמות נזק רב לתדמית הענף, מלבות את דעת הקהל ופוגעות ביריבה שמגיע לה קרדיט על זכיה בגביע".




"טעויות הן חלק מהמשחק, מזה מספר שנים קוראת המנהלת לאיגוד השופטים להתמקצע, להשתפר ולעמוד תחת ביקורת מקצועית וזאת כדי למנוע טעויות אשר לפעמים מכריעות משחקים, אך כל זאת מלווה בצורך וברצון לשמור על כבוד השופטים ואסור להאשימם ברמאות או בשיפוט מגמתי. ללא קשר, איגוד השופטים חייב לעבור מהפכה, להפוך לגוף עצמאי, תחת איגוד הכדורסל, אך חף מפוליטיקה".


המנהלת מברכת את הפועל חולון ואת יושב הראש והבעלים שלמה אייזיק על זכייתם בגביע המדינה השני בתולדות המועדון ומברכת את איגוד הכדורסל על אירוע מוצלח שהעלה את קרנו של הענף".


בנוסף לכך, גם הנהלת איגוד השופטים הודיעה כי היא "מגנה את ההתקפות החריגות של חלק משחקני מכבי ת"א בתקשורת בעקבות משחק גמר הגביע. איגוד השופטים יפנה לתובע איגוד הכדורסל בבקשה להעמדתם לדין משמעתי. איגוד השופטים מודה לצוות השופטים על ניהול משחק קשה בצורה מוצלחת ומקצועית".

The WORST REFEREES EVER, CHEATING is an understatement they should be banned from Israeli League

— Alex Tyus (@AlexTyus23) February 15, 2018

I got cheated before but tonight was different what's up with the 8 against 5 u can never win ‍♂️‍♂️‍♂️

— Deandre kane (@King_Kane50) February 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי